DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 wat Ambrax wil bereiken!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimema nov 14, 2011 12:38 pm

Ik heb ook eens aan't overpeinzen geweest wat hij wil bereiken tijdens zijn levensloop.

Eerst en vooral ma da is al geweten zou hij de kroon die zen broer gemaakt heeft aan Brinn of iemand anders die zulk keizerlijk geschenk waard is. (voorlopig nog niemand tegen gekomen)
Om hierdoor vrede te kunnen nemen met zijn verleden en om dan de moet bijeen te rapen omterug te keren naar zijn sippe om voor vergeving te vragen en eventuele hulp van de dwergen tegen Borborad.

Dan het ultieme wapen smeden de beste bijl die in de geschiedenis van smeedkunst (voor zo ver hij weet Very Happy ) gemaakt is.

en sterker worden dan Rondramir.

En" last but not least" Borborad verslaan en hiermee zijn opdracht tot een succes vol einde te brengen. Ambrax heeft trouw gezworen aan deze opdracht en groep en zal alles doen in zijn macht om deze groep te beschermen en de opdracht te vervullen en zo in helden verhalen voor te komen en misschien wel in liederen bezongen worden.

Ik denk dat dit zowel wat het globale is dat Ambrax wil bereiken tijdens deze campagne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimema nov 14, 2011 1:13 pm

Dries, mss moet je eens denken aan een bard in te huren? Dat zie ik Ambrax nog wel doen om zijn proces tot heldendom te versnellen. Of is zijn eergevoel hiervoor te groot? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi nov 15, 2011 12:34 am

Geen slecht idee! Maar dan gaat arme koen vaak liedjes moeten zingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi nov 15, 2011 3:07 am

hmm nen bard inhuren.... da ga mij dus geld kosten ... kzal wel gewooon zorgen dak ROndramir overtref in helden daden dat het dus de verhalen van Ambrax en Co worden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi nov 15, 2011 11:06 am

Hehe, ik ben benieuwd wie de hoofdrol zal nemen. Karsa mogen ze in ieder geval uit de verhalen houden. oÔ
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi nov 15, 2011 11:18 am

Citaat :
Geen slecht idee! Maar dan gaat arme koen vaak liedjes moeten zingen

Ja, want al die bevallig Rahja dansen voer ik ook zelf uit. :p

Kan wel een gedacht zijn om meer arts zelf uit te voeren, ik had gedacht aan buikdansen volgende sessie... wie is voor? Razz


En een Bard inhuren, denk eigelijk dat bedoelde KGIA en Praiosfacties het niet zo koddig gaan vinden als opeens in het midden van Gareth een bard begint te zingen over de terugkomst van Borbarad. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi nov 15, 2011 4:56 pm

Mijn karakter wilt altijd een liedje voor je spelen, Ambrax!
Met al die mooie vogeltjes die dan afkomen lijkt ge vast kei mannelijk enzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedi maa 20, 2012 6:53 pm

Effe regel technisch wat ik met Ambrax wil bereiken:

Het beste wapen ooit smeden => smeeden verhogen naar 18 (straat nu op 17) om dan een persoonlijke rotskliever te maken.

Wapen meester worden van de rotskliever.

...
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimewo maa 21, 2012 5:48 pm

Is noted...
En je hebt al een leraar gevonden voor je wapenmeesterschap, nu gewoon nog massa's avontuurpunten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedo maa 22, 2012 6:48 pm

idd nu nog een vinden die me 2handig houwapen op 18 kan brengen en groodsmid ma we zitten toch in de buurt van dwergen he dus Very Happy

Hoewel Ambrax zijn persoonlijke verlangens zonder probleem opzij zal zetten en de huidige missie eerst te volbrengen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimedo maa 22, 2012 11:10 pm

Zoals altijd hé.... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitimeza maa 24, 2012 1:51 pm

Nog enkele dingen die Ambrax wil bereiken (spel technisch gezien) En Koen een beetje een vraagje tegenover jou hierover.

Ik wil mijn rusting gewoonheid ook verhogen tot hoeveel kan je dit verhogen en wat zijn hier de voorwaarden voor ?

ben aan het denken om mijn borst plaat voorlopig nog uit te laten tot ik dit nog 1 puntje hoger heb dat ik toch nog iets beweeglijker ben in combat en niet alles van op mijn rug moet uitvoeren als ik nog eens van een paard geworpen word of zo Very Happy.

en ik ga ook mijn lichamelijk talenten wat verhogen zodat de proeven niet altijd verzwaard zijn door de hinder (dus als er een talent Hi x2 vereist zorgen dat mijn Taw hoog genoeg is om gewoon in de proef te lukken.)

Ook ga ik men werpbijlen nog wat verhogen zodat ik hier ook met verzwaringen kan werken om meer schaden te doen (denk toch dat dat zo werkt trefferzones zoeken e.d. of ben ik fout? )

Dus Koen laat ide avonturenpunten maar komen jongen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wat Ambrax wil bereiken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat Ambrax wil bereiken!   wat Ambrax wil bereiken! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat Ambrax wil bereiken!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 20 vragen Ambrax
» dingen die ik wil bereiken
» Wat ik wil bereiken met Mylanda
» Achtergrond verhaal Ambrax

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Dries-
Ga naar: