DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat ik wil bereiken met Mylanda

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Wat ik wil bereiken met Mylanda Empty
BerichtOnderwerp: Wat ik wil bereiken met Mylanda   Wat ik wil bereiken met Mylanda Icon_minitimezo maa 25, 2012 9:53 pm

Voorlopig wil ik even wat energie steken in Mylanda's vechtkunsten toch iets beter te maken. We vechten toch echt vaak en, hoewel ik natuurlijk het grootste vertrouwen heb ik de vechtkunsten van Nazir en Ambrax, zou het leuk zijn als ik ze toch een beetje kon helpen.

Mijn staf staat nu op 10, dus dat wil ik zeker nog verhogen (liefst met leermeester, dus als we terug in een stad zijn kan ik proberen die ergens te vinden.)
Ik zou ook graag ontwapenen leren, maar ik weet niet wat de voorwaarden hiervoor zijn? Ook iets om de vijanden op afstand proberen te houden?
Dat hadden jullie vorige keer gezegd dat ik kon doen, en dat leek me heel interessant.

En ik zou ook graag mijn claustrofobie proberen wat af te kopen.


Iets niet spel-technisch kan ik momenteel niet echt bedenken, behalve dan dat ze nog zoveel mogelijk plaatsen wilt afschuimen met de groep, en nog eens naar huis wil om haar zus dat paard te geven en te zien hoe het met haar familie gesteld is.

(En natuurlijk in de verhalen te komen, zoals haar grote droom is, maar dat zal nog wel even duren XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat ik wil bereiken met Mylanda
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat Ambrax wil bereiken!
» dingen die ik wil bereiken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Katelijn-
Ga naar: