DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 20 vragen Ambrax

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimevr maa 11, 2011 1:08 am

1-Hoe zie je er uit?
Wel om te beginnen , ... NEN DWERG !! uitgerust in maliën, blonde haren EN BAARD! op zijn gezicht heeft hij een gigantisch litteken van een brandwond uit zen jeugd

2- Welke allereerste indruk maak je op mensen?
"Daar nen dwerg,... amaai die zie der uit die heeft zeker al wa meegemaakt!"Hij ziet er ook uit als iemand who gets the job done.

3-Hoe ben je opgegroeid?
Ik ben opgegroeid in een dwergen stam in het aanbeeld gebergte, daar woonde ik met men tweeling broer en men ander 3 broers. Ons vader was smid van de clan, al van jongs af aan leerden we de kneepjes van het vak hij vertrouwde ons zelfs met enkele geheimen over de dwergen smeedkunst. Maar op een avond gebeurde er iets ergs een gloei heet stuk metaal vloog los en vond doel in mijn gezicht waardoor ik nu nog getekend ben voor het leven. en alsof dat het ergste was dat in mijn jeugd gebeurde. De avond voor de vuurproef werd de tweeling band tussen mij en mijn broer door de geode gebroken, De dag erna werd de band op de ergste manier gescheiden, mijn broer viel in de strijd en ik overleefde maar net, maar bleef met schuld zitten ik kon mijn ouders niet meer onder ogen komen en besloot de clan te verlaten en trok de wereld in.

4- Heb je nog een hechte band met mensen uit je jeugd?
De meeste clan genoten kende onze familie zeer goed en ik had een goede band met iedereen maar met niemand zo'n goede als met men tweeling broer. Toen hij ten val kwam heb ik het mezelf niet vergeven dat ik niet sterk genoeg was om hem te redden. De meeste uit de clan zeiden dat ik geen schuld trof maar toch kon ik op die plek niet meer leven. Ik denk dat ik ooit terug zou keren ik wel verwelkomt zal worden maar eerst vind ik van mezelf dat ik moet boete doen voor de dood van men broer en ik zal pas terugkeren als ik vind dat ik het waardig ben.

5- Waarom ben je avonturier geworden?
Na de dood van mijn broer ben ik opzoek gegaan naar voldoening om mijn geweten te sussen, en sterker te worden zodat zulke dingen niet meer zouden gebeuren.

6-Waar ben je al geweest?
Hier en daar waar mijn bijl van pas kwam maar ben voornamelijk in de buurt van het aanbeeld gebergte blijven dolen van het ene mensen dorp naar het andere van de ene strijd naar de andere.

7- ben je zeer godsvruchtig?
Angrosch leide mijn bijl, hij zal mij een teken geven wanner ik terug zal kunnen keren wanneer ik het waardig ben om terug te keren tot de clan of aan de zeide van mijn broeder de eeuwige kroes te hijsen oin zijn naam.

8-Hoe sta je tegenover magie?
Magie, zo die trukjes van Kermis clowns? Daar is geen plaats voor op het slagveld! een magier kan geen spreuk meer uitspreken als hij het uitschreeud van de pijn he he he!

9-Voor wat of wie zou jij je leven riskeren?
Voor de roem voldoening voor Angrosch om mijn plaats aan mijn broers zijde te winnen Als ik mijn leven moet geven neem ik er natuurlijk wel enkele met me mee voor het leven van een dwerg (en zeker deze dwerg) betaal je nu eenmaal veel.

10-Wat is je grootste wens?
Waardig sterven in de strijd of het mooiste wapen ooit smeden om zo mijn plaats in Angrosch smidse te verdienen

11-Wat vrees je meer dan alle andere dingen op deze wereld?
Te sterven aan een dwerg onwaardige dood zoals verdrinken of door een ziekte of een laffe spreuk ofzo.

12- Hoe sta je tegenover de wet?
De Wet is er om mensen in de lijn te houden maar soms ook om ze tot slaaf te houden de wet is niet altijd juist en moet soms overtreden worden om tot betere resultaten te komen, u cant say FLAW without LAW!

13-Ben je terug houdend tegen vreemden?
Ik denk dat het eerder andersom is hoewel ik mezelf niet gemaakt heb, maar als er hier of daar een drink weedstrijd of een krachtmeting gedaan word ben ik bereid het ijs te breken en hun goud het mijne te maken.

14- welke waarde heeft het leven voor je?
Het leven is een gift van Angrosch en hij zal uiteindelijk beslissen wanneer je het eindigt voor jou en je dan oordelen over wat je gedaan hebt en of je het waard bent aan zijn zijde plaats te nemen.

15-Hoe sta je tegen over Kinderen en dieren
Kinderen zijn nuttig vanaf de dag dat ze een tweeblads bijl boven hun hoofd kunnen heffen, om ze dan klaar te stomen voor de strijd. Dieren zijn handig om zware lasten te transporteren of te trekken.

16-Heb je zin voor schoonheid?
Ik kan genieten van het zicht van een wulpse serveerster met een grote boezem maar ben mezelf van mijn uiterlijk bewust en weet dat meer dan een glimlach me wel wat meer zal kosten ook.Maar ik geniet des te meer van de schoonheid van rum metaal verhit zodat het roodgloeiend kleurt en de vonken als vuurwerk door de hamerslagen een hemels geluid en het gesis van het hete staal in het ijskoude water dat voor een aangenaam ruikende damp zorgt. En uiteindelijk het afgewerkt stuk DAT is schoonheid!

17-Wat is je lievelings eten en drinken?
Bier en Vlees en een goeie stinkende kaas mag er ook wel zijn.

18-En, hoe staat het met de liefde?
Lievde voor mijn bijl en de strijd zal nooit vergaan of voor een prachtig smeedwerk maar liefde als in een band tussen 2 personen zal ik nooit meer vinden zoals ik die met mijn broer had.

19-Heb je een of ander donker geheim?
Ik hang niet zomaar mijn jeugd aan de eerste de beste zijn neus maar buiten het feit wat met mijn broer is gebeurd is er niets duister aan mijn verleden.

20- Wat zijn je kenmerkende karakter trekken?
Ik ben strijdlustig en ben van mening dat elke taak zijn prijs heeft, en wie gratis werkt een kunstenaar is in zijn stiel (of een gek) En van elfen moet ik niks hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimevr maa 11, 2011 10:14 am

Over nen dwerg gesproken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:04 pm

het is INGrim! verdorie!! stomme dwergen :p
Maar ne strijdmakker is wel handig é Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimevr maa 11, 2011 4:05 pm

de naam alleen al ... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimeza maa 12, 2011 1:48 pm

Ja, bij het lezen van de naam Ambrax rinkelde er ook een belletje, maar ik kon 'm ni plaatsen.
Oh, wat zijn de schrijfwijzes van de namen van de Twaalf toch lekker PREtentieus. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimeza maa 12, 2011 7:08 pm

Van waar komt de naam? Ik krijg het maar niet uit men hoofd. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimeza maa 12, 2011 7:33 pm

kan het dat je het verward met die hoogkoning van de dwergen? die heette albrax of zoiets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimeza maa 12, 2011 9:01 pm

Ik denk ook niet echt aan een god, eerder aan "ambras"...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:39 pm

natuurlijk lukske gij kent mij he de verborgen boodschapjes in de naam Ambras, Ambrax
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitimema maa 14, 2011 8:37 pm

Haha, zalig.
En ja ik dacht waarschijnlijk dan aan Albrax
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





20 vragen Ambrax Empty
BerichtOnderwerp: Re: 20 vragen Ambrax   20 vragen Ambrax Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
20 vragen Ambrax
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat Ambrax wil bereiken!
» Achtergrond verhaal Ambrax
» 20 vragen
» 20 vragen
» Je 20 vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Dries-
Ga naar: