DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Empty
BerichtOnderwerp: Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.    Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Icon_minitimedi maa 29, 2011 11:45 am

Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.


Karsa die een mens offert om iets ‘groots’ te bereiken. Wel in het allergrootste geheim! Ik wil zeker niet dat Karsa door dit verbrand wordt ofzo. Ik heb dus het liefst dat Edana, Mirvanke (wegens hun regeltjes) en Ambrax (wegens zijn dwergs zijn) hier niets van weten. Hoe Thar’Nu tegenover dat soort dingen staat valt nog te zien.
Karsa’s morele kijk op het leven is al wel wat verandert sinds Stof en Sterren, dus niet zomaar een onschuldige ziel. Eerder een moordenaar of iets gelijkaardigs. Zodat uit zijn dood iets beters kan groeien. Ik denk dan aan het uitbannen van een demon, een stevige npc verzwakken met een moeilijk te genezen ziekte, of iets gelijkaardigs.

Ik ga nog moeten nadenken over welke andere scenes leuk zouden zijn. Ik hou je nog op de hoogte.


Laatst aangepast door Matt op vr apr 01, 2011 1:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.    Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Icon_minitimewo maa 30, 2011 10:14 am

"Karsa’s morele kijk op het leven is al wel drastisch verandert sinds Stof en Sterren, dus niet zomaar een onschuldige ziel."
Wat heeft hem dan drastisch doen veranderen? Op zich is er niet zoveel gebeurd he. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.    Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Icon_minitimevr apr 01, 2011 1:34 pm

Haha, ik maak er wel "Wat" van. Je hebt wel gelijk daarin. ^^ Ik doel er op dat ik geen hardwerkende vader, met 5 kinderen een vrouw, ga nemen als slacht offer. Eerder dan de dronkaard in de steeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.    Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe wil jij de gevechten uitspelen?
» Achtergrond verhaal Karsa Orlong
» Scenes jeugd en uit de 7 jaar
» Scenes om uit te spelen met Essi
» Karsa's do do list

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Mathias-
Ga naar: