DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe wil jij de gevechten uitspelen?

Ga naar beneden 
+2
Dawn
Koen
6 plaatsers

Hoe wil jij de gevechten uitspelen?
Armalion
Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_lcap14%Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_rcap
 14% [ 1 ]
Een systeem zoals bij de vorige veldslag
Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_lcap71%Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_rcap
 71% [ 5 ]
Alles uitdobbelen
Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_lcap0%Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pure storytelling
Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_lcap0%Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Andere, namelijk
Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_lcap14%Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Vote_rcap
 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedi maa 24, 2009 2:35 am

Hoe wil jij de massagevechten uitspelen in de volgende veldslag? Please share feedback.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedi maa 24, 2009 3:27 am

Ik vond het de vorige keer wel leuk, en ik denk dat maar één van de elementen een beetje eentonig zou zijn. En met Armalion... meh, zie ik niet echt zitten. Het opzetten van die dingen kan waarschijnlijk al vrij sfeerbrekend zijn, en dan gaat de focus ook helemaal naar die chaos van mannetjes. Ik heb het liever zoals het bedoeld is. Pen and paper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedi maa 24, 2009 8:44 am

Ik heb voor nmr 2 gekozen omdat het wel zo goed was. Hoewel ik liever ook wel enkele gevechten zoals met de ondode eneraal heb, 'tweegevechten' in de chaos van een veldslag. Want anders zijn al mijn moves een heel gevecht nutteloos.

Ik heb niets tegen het gebruiken van miniaturen voor een wat groter gevecht, ik raad het zelfs soms aan. Maar een blad papier en pen zijn voor mij al even goed. Hoewel een miniatuur soms wat sfeer volder is en wat overzichtelijker. Maar een hele veldslag uitspelen met miniaturen is onbegonne werk denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:12 pm

Ik heb de mogelijkheid 'andere' eventjes toegevoegd (lang leve de adminrechten^^) omdat ik niet echt een keus kon maken, ik denk dat een mangelijk tussen armalion en de tweegevechten het mooiste effect kan geven, maar het systeem zoals het de vorige keer was vond ik ook goed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedi maa 24, 2009 8:42 pm

ik vond het goed zoals het was. Ik ken het nog niet zo goed dus kan hier niet echt belangvol over meespreken maar ik vond het een goed alternatief voor massa's gedobbel en een chaos van miniaturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 1:36 am

Ik ga volledig akkoord met de post hier boven mij ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 12:03 pm

Daan schreef:
Ik heb de mogelijkheid 'andere' eventjes toegevoegd (lang leve de adminrechten^^) omdat ik niet echt een keus kon maken, ik denk dat een mangelijk tussen armalion en de tweegevechten het mooiste effect kan geven, maar het systeem zoals het de vorige keer was vond ik ook goed

Mens met "andere" mening, verklaar u nader.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 6:32 pm

Je zou het zo kunnen doen:

Als je de grotere gevechten, van 50 tegen 50 of zelfs 100 tegen 50 ofzo, zou spelen met Armalion, dan is het 1) overzichtelijker, 2) wij kunnen zelf inbreng leveren.

Als je dan de kleinere gevechten, wij gezessen vs de Demonen die Galotta beschermen bijvoorbeeld, dan in DSA-stijl kan afwerken, dan zorgt dat voor de spannendere gevechten waarin Thenaka kan laten zien hoe mooi hij danst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:10 pm

Ja. Deze veldslag ga ik dat nog niet toepassen, maar het grote massagevecht in het tweede boek (al is dat op een veel kleinere schaal, slechts een paar duizend), ga ik op die manier eens spelen.
Kijken wat dat geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:19 pm

Aaaaaaw, democratie heeft gefaald
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:45 pm

ADMINS RULE!!!!! Very Happy
Kijk, Koen gaat het gewoon eens testen, grote veldslagen zijn voor hem ook iets nieuws Smile

En jullie druisen kompleet in tegen de lollytheorie, daar houd Koen ook rekening mee denk ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:47 pm

Stomme admins. En wat is de lollytheorie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:58 pm

Kijk, er ligt een rij lolly's voor je neus, je probeert de eerste, hij is lekker, maar nog niet 100% jouw smaak. Daarom probeer je de tweede, misschien is die beter, en de derde, de vierde,... tot je een lolly hebt gevonden die zó goed is, dat je er geen andere wil. Als je meteen de eerste lolly bijhoud, heb je geen idee of er geen betere waren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 8:02 pm

Ignorance is bliss
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 8:54 pm

Als we het niet proberen, dan komen we er nooit achter he.

En wie heeft je trouwens wijsgemaakt dat RPG een democratie is? Very Happy

I'm the master here!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:02 pm

Ja zeeeeeeg, dan was dit topic ook vrij nutteloos eh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:09 pm

Nee, want ik hou wel degelijk rekening met de opmerkingen hier gegeven.
Trouwens, het was doordat jij onlangs tegen me zei: "Als jij dat zo graag wilt doen, dan moet je dat eens doen", dat ik het wil uitproberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:10 pm

Dat dacht ik al. Woe on me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wil jij de gevechten uitspelen?   Hoe wil jij de gevechten uitspelen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe wil jij de gevechten uitspelen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: