DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karsa's do do list

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Karsa's do do list Empty
BerichtOnderwerp: Karsa's do do list   Karsa's do do list Icon_minitimema nov 14, 2011 8:51 pm

Gesprekken voordat Karsa vertrekt uit het klooster: best via forum?

-Archon Melachon

Drie punten:

Of we in de toekomst nog steun van hem kunnen verwachten. Hij heeft het derde teken en Karsa moet het weten of ze nog op hem kunnen rekenen of niet.

Om hem als leermeester te gebruiken (klemtoon op gebruiken, Karsa gaat niet akkoord met Archon's methode's, maar zal ze wel slikken om van hem meer te leren...)

And als laatste zou ik hem willen vragen of er een kans bestaat om vrede te sluiten met hem en de andere druïden. (waarschijnlijk stoort hem dat niets, maar het is een moeilijk punt bij Karsa. Hij heeft nu het derde teken, Dat maakt van Archon een pion in ons dodelijk spel met Borbarad. En als de druïden door hem niet willen helpen is onze kans op winnen nog kleiner.)


-(Waarschijnlijk gaat dit niet) de Elementen en/of de Dryad.

Ik weet zelfs niet of het zelfs mogelijk is. Maar het zou wel leuk zijn dat we ook van hen enige steun krijgen, in welke vorm dan ook.


-De Elf die ons hielp

Een gesprek met hem en Edana om duidelijk te maken tegen wat we eigenlijk vechten. Hij heeft het gezien, en mss helpt het Edana verder met haar poging de elfen te overtuigen te helpen.


-Eventueel de monikken (leven er eigenlijk nog enkele van?)

Het kan nooit kwaad om contacten te hebben met de Praios kerk.


In de twee jaar.

-Druïdes samen roepen, en hen een keuze doen maken.

-Nieuwe voorraad potjes brouwen. Want de groep drinkt die even snel op als Ambrax zijn vat.

-Mijn vrouw bezoeken.

-Leren vechten met mijn speer. Het komt te vaak voor dat zijn tegenstanders te moeilijk te betoveren en het is onaanvaardbaar dat ie zich dan gewonnen moet geven. Dan kan hij nog tenminste de vijand op een afstand houden tot als Rondramir of Ambrax klaar zijn met vechten.

-En als de tijd en ap'tjes me het toelaten mss eens een kijkje nemen in runemagie.







Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karsa's do do list
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Mathias-
Ga naar: