DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Scenes om uit te spelen met Essi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Scenes om uit te spelen met Essi Empty
BerichtOnderwerp: Scenes om uit te spelen met Essi   Scenes om uit te spelen met Essi Icon_minitimevr nov 11, 2011 6:16 pm

Uhm, ik had gezien dat Matthias dit ook heeft gedaan, dus ik zal even de rookie copycat zijn ^^

Duus, wat ik wel eens wil uitspelen uit haar jeugd is:

-- Eender welke scene waar ze in de stad speelt met haar vrienden/mensen 'lastigvalt' (bvb naar de leerlooier staren en vragen wat die doet, of proberen de boeren te helpen ofzoiets), of proberen appels te stelen uit de gaard, of iets dergelijks. Een kleine, gelukkige scene uit haar jeugd dus

-- De scene na haar moeder sterft

-- De scene dat ze haar dorp verlaat

-- De ontmoeting met Maresso

-- Iets over haar opleiding/wijding. Hier wil ik sowieso wat meer over weten... dat is wel belangrijk en een groot deel van haar, dus ja.

-- Misschien iets dat ze bij de orken/goblins verblijft?

Dat is alles denk ik, maar als de spelleider natuurlijk nog suggesties heeft zijn die zeker welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Scenes om uit te spelen met Essi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes om uit te spelen met Essi   Scenes om uit te spelen met Essi Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:11 am

Goed, moeten we eens zien wanneer we hiervoor afspreken.

Ik bespreek dat met je morgen.

Eneum, ik zou zeggen, ga maar bij de Goblins (als je die taal kan), die hebben een erg vrouwvriendelijke cultuur, orken... niet echt.
Orken hebben echt een enorm gewelddadige cultuur, met vrouwen als absoluten laagste in de orde.

Goblins daarintegen zijn beste nieuwsgierige wezentjes, ow, en ze hebben overal edelzwijntjes lopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Scenes om uit te spelen met Essi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes om uit te spelen met Essi   Scenes om uit te spelen met Essi Icon_minitimezo nov 13, 2011 10:32 pm

Goed, de Goblins it is then XD Ik kan de taal inderdaad spreken, dus Very Happy
Oh, oké, dat zal ik in mijn achtergrond verhaal ook eventjes aanpassen

Edelzwijntjes! Da's wel super super schattig XD

We zijn vergeten de datum te bespreken. Uhm, ik zou zeggen liefst nog ergens in November, want in December ga 'k waarschijnlijk moeten beginnen met studeren. Hoe lang duurt zo'n achtergrond verhaal uitspelen meestal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Scenes om uit te spelen met Essi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scenes om uit te spelen met Essi   Scenes om uit te spelen met Essi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scenes om uit te spelen met Essi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Scenes jeugd en uit de 7 jaar
» Achtergrond verhaal Essi
» 20 vragen -- Esanna/Essi
» Scenes die ik zeker eens met Karsa wil uitspelen.
» Wat ga je spelen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Katelijn-
Ga naar: