DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-07

DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV   DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 12:02 am

Beste spelers,

Het JDV is afgelopen, en ik zou graag wat feedback van jullie hebben.
Wat vonden jullie de leukste scene of scenario aan de campagne?

Welk stuk heeft jullie geraakt, of laten schaterlachen.

Ik zou graag van iedereen ook weten of ze vinden dat hun karakter genoeg aandacht/subquests heeft gekregen.
En wat vond je het leukste wat je karakter persoonlijk is overkomen?

Gelieve hier je ei te droppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV   DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 2:15 am

Hmmmm, eventjes denken...

Ik vond het heel leuk dat ik een draakje heb gekregen om mee te werken. Ik had half en half verwacht dat dit niet ging mogen om nogal obvious reasons.

Er is zo ontzettend veel gebeurd... moeilijk om iets te pinpointen...

Uiteraard kan ik me die ene scéne nog ontzettend goed herinneren... de scène dat Jast Gorsan tot rijksregent werd benoemd. Dat moment had geen prijskaartje. iedereen was echt overdonderd! Ook het moment dat Hla terugkeerde was een schitterende verassing. Ik vond persoonlijk mijn vlindermoment ook heel leuk.

En mijn favoriete NPC was die goeie ouwe Rondrigan. Jammer dat ik hem moet afstaan aan Rohaja.

Heel leuk vond ik de conflicten tussen mij en Thenaka, ookal was het soms moeilijk om de juiste beslissingen te maken omtrend het hele pacteerder vs priester ding. Maar het was interessant.

Dat is mijn ei. Eet smakelijk!
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt

Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Registration date : 21-08-07

BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV   DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 1:31 pm

Moeilijk te zeggen wat juist het leukste was.

Als ik iets moet kiezen moeten het wel de momenten zijn na de slag van Werheim en de 'val' van Gareth. Ook de tijd die we in de zwarte landen hebben doorgebracht waren op momenten zeer leuk.

favoriete NPC's zijn voor mij Ferdok, Dextrot en Answin van Ravenmond. Zij kwamen voor mij het meest 'realistisch' over.
Dextrot als iemand die alles zou doen om het huis van Gareth te beschermen. Twaalfgelovig maar toch instaat de regels te over treden. Het fundamentalistische aspect van dsa, dat iets te veel naar mijn goesting op de voorgrond komt, was bij hem niet zo sterk.
Ferdok als naamloze gewijde, een leuke balans tussen goed en kwaad.
En Answin als man die zijn naam wou zuiveren, en door domme zetten van Rohaja (die ik helemaal niet zo goed kon uitstaan), dan toch zelf achter de keizerskroon aan ging.
lyam
graad 15
graad 15
lyam

Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV   DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 8:24 pm

everything was freaking awesome!! ^^ Nee ik heb er echt van genoten. Ben er zeker van dat Lyam genoeg aandacht heeft gekregen hoor Koen. Je bent een geweldige spelleider. Ik vond het stuk leuk dat ik met Dawn een sphinx van stro heb gemaakt. De scenes erna met Oberon zorgde voor vele latere karakterontwikkelingen van Lyam. Ferdok speelde daar ook een zeer belangrijke rol in. Ik ben erg benieuwd naar het volgende!!!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV   DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV Icon_minitime

DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DE FINALE SLAG: Wat met die spelleider?
» DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV
» Leukste moment van JdV tot nu toe?
» DE finale... sleepover
» Slag tussen Gareth en Kholak-Kai

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: