DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 12:05 am

Beste spelers,

Ik wordt graag geprezen, en dat kan overvloedig gebeuren in het andere topic dat ik hierover heb geopend.

Ik vraag me ook af, om lessen in de toekomst te trekken, wat vond je het minst leuke stuk aan het jdv?

Welk stuk, scenario, vond je maar niets? Was eigelijk gewoon saai.

En waren er bepaalde mechanisme die je niet zo leuk vondt?

Hoewel ik de gevoeligheid van negatieve zaken besef, zou ik hier toch graag van iedereen feedback op krijgen, zodat ik op een constructieve manier dode stukken in het vervolg kan vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 2:20 am

Eens kijken...

Zoals je zelf wel weet was er het zeer jammerlijke stuk van Kolo-Khai en voornamelijk Galotta.

Voor de rest... wel, soms zijn er nogal lange paragrafen om voor te lezen, en ookal kan je ze goed voorbrengen, de lengte ervan doet me soms toch mijn concentratie verliezen.

Voor mij persoonlijk was er ook het niet al te vaak voorkomen van slagvelden. Dat was voor de rest geen probleem maar voor mijn personage waren dat vaak dode momenten waarop ik even goed iets anders kon gaan doen.

En dan heb je Rommelis. Dat was een lang stuk waar op sommige momenten geen einde aan leek te komen. Op andere momenten werden we dan weer overspoeld met zeeën van informatie, waarvan we niet wisten wat we het eerste moesten bekijken.

Ik denk dat het dat ongeveer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 5:48 pm

Goh, nogmaals heel moeilijk om te zeggen wat er juist niet leuk was. De veldslagen mss, als speler heb je er niet veel in te brengen. Buiten op sommige stukken waar je wat tegenstanders in de prak slaat blijven de uitkomsten van de veldslagen het zelfde. Daarom heb ik nu ook een personage genomen dat zich met de krijgskunst zeer weinig zal bezighouden.
Natuurlijk heb ik ook wat tegen het fundamentalisme van dsa zelf, maar daar heb jij als spelleider niets mee van doen. Dat is het enige wat ik aan dsa niet zo leuk vind. Daarom telkens mijn 'exotische' keuze in personages.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 6:20 pm

Wat bedoel je met het "fundamentalisme" van DSA?
De rigide godenwereld? De manier waarop je met adel moet omgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitimema dec 27, 2010 8:30 pm

ik vond het stuk na de val van Kolok'hai (of hoe schrijft ge dat) vrij saai.. Zo heel dat stuk met het redden van Franka.. De helden leken toen niet echt een duidelijk doel te hebben waar ze op moesten afstreven. Franka was een nieuw personage en ik zag het nut niet direct om deze te gaan redden. Af en toe vind ik dat een gevecht soms wat lang duurd maar dat valt meestal wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Empty
BerichtOnderwerp: Re: DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV   DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DE FINALE SLAG: Minst leuke van het JDV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DE FINALE SLAG: Wat met die spelleider?
» DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV
» DE finale... sleepover
» Slag tussen Gareth en Kholak-Kai
» [speech] Rohaja - Slag op het Mytraelsveld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: