DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Leukste moment van JdV tot nu toe?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-07

Leukste moment van JdV tot nu toe? Empty
BerichtOnderwerp: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimedo mei 28, 2009 7:31 pm

Ik zou uit nieuwsgierigheid van mijn spelers een willen weten, wat jullie tot nu toe het leukste moment vonden van het jaar des vuur. Zodat ik wat beter leer insnschatten wat aanslaagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimevr mei 29, 2009 2:45 am

Eventjes denken...

Ik vond het toernooi heel leuk, en het deel met de griffioenen en sfinxen.

Als ik iets anders kan bedenken, zet ik het er nog wel bij.
Koen
Spelleider
Koen

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:27 am

Het tornooi? Daar heb jij toch niet zoveel bij kunnen doen?
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimevr mei 29, 2009 1:33 pm

Nee? Ik heb wel enkele dingen kunnen doen, en daarbij vond ik de sfeer van het toernooi leuk. Normaal gezien zijn gevechten altijd zo serieus en "to the death", maar op het toernooi was dat niet zo. En ik weet niet, verklaar me gek, maar ik vond dat het iets zomers' had.
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt

Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Registration date : 21-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimevr mei 29, 2009 5:48 pm

goh, het toernooi was idd zeer goed vooral de spanning door de donkere tijden die gingen komen. Ik kan niet wachten om Thenaka in het volgende toernooi te laten deelnemen. ^^ All will know his name! mhoehahaha. Oki ff serieus... Ik vind tot hiertoe dat de 'kleinere' dingen, zoals de sfinx of de tobriërs, die we hebben gedaan het leukst. Bij de grotere stukken, zoals de slag om werheim en gareth, kreeg ik een beetje het gevoel dat we niet veel konden doen met wat er te gebeuren ging, wat op zich ook wel ok was omdat we maar simpele zielen zijn in een wereld met titanen.
Daan
Grenswachter
Daan

Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimeza mei 30, 2009 12:02 pm

Ik sluit me bij Thenaka's mening aan, de aanpassing begint ook te komen, na 4 jaar Philaeson waar we deus ex waren, naar het JdV, :s Ik ga het in de woorden van m'n tweejarig neefje zeggen: 'moelek' =D
https://dsauge.actieforum.com
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja

Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitimevr jun 05, 2009 4:25 pm

Mmm, ik vond de invasie van Auraleth wel geslaagd (Praiosgeweidjes pesten, haha >D ) Ik zal als ik tijd heb nog eens door m'n dagboek bladeren om dit hier wat aan te vullen, want ik zit momenteel met m'n hoofd vol relativiteitstheorie Wink
http://lamoth.deviantart.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Leukste moment van JdV tot nu toe?   Leukste moment van JdV tot nu toe? Icon_minitime

Leukste moment van JdV tot nu toe?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DE FINALE SLAG: Leukste scene van het JDV

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: