DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [dagboek] In Hojas

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

[dagboek] In Hojas Empty
BerichtOnderwerp: [dagboek] In Hojas   [dagboek] In Hojas Icon_minitimewo mei 07, 2008 11:56 pm

Een proefje om te kijken wat het geeft, een alternatieve vorm van dagboek, vul hieronder gewoon je ervaringen over dat ene stukje avontuur in, van je held.

In Hojas
De helden krijgen een complottheorie van ene Richard Van Hemelen te horen, tegen het leven van de prinses. Later blijkt dit echter een val te zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

[dagboek] In Hojas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [dagboek] In Hojas   [dagboek] In Hojas Icon_minitimedo mei 15, 2008 12:53 pm

Hier gaan we weer... Ik dacht nu net dat ik eindelijk een wat rustiger leven zou gaan leiden en mischien mijn vrouw zou gaan op zoeken, maar wat ik vooral hoopte was dat ik zonder intriges zou leven...

De man die Dawn de opdracht had gegeven bleek een verader te zijn, de eerste keer dat ik hem zag dacht ik al dat er iets niet klopte. Maar onze geweide was er van overtuigd dus aanvaarde ik het maar voor wat het was. Ik denk dat Dydan het ook niet door had omdat hij is opgeleid om orders te volgen en geen vragen te stellen.

Ik vond het echt eigenaardig dat de geheime dienst de hulp van drie totaal vreemden, waarvan er één al eens is opgepakt geweest door hun, hulp zouden vragen om een complot op de moord van de toekomstige keizerin te stoppen. Het bleek dus gewoon te zijn dat wij eigenlijk de afleiding waren om de echte moordenaars een kans te geven om hun moordaanslag te plegen.

En zoals ik al vreesde zitten er pacteerders achter de moordaanslag... Ik veheug me echter er al wel op om nogmaal ten strijde te trekken en zoveel mogelijk van die bloedige demonen neukers naar de hallen van Boron te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[dagboek] In Hojas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek
» Dagboek
» [dagboek]
» Dagboek
» Dagboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: