DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 IC Afspraken en Overeenkomsten 2

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 3:47 pm

"Hmm. Niets belangrijks" antwoord ze afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 3:51 pm

"Je hebt hem bewusteloos geslagen zie ik, dat is natuurlijk ook een oplossing." Met een bulderend gelach sluit Thenaka zijn ogen weer om te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 3:54 pm

Speels slaat dawn, Thenaka even op zijn schouder. "Hou je maar koest, jij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 3:55 pm

Nadat Dawn me neerlegde naast Thenaka fluister ik iets in zijn oor.("Ik voel me slecht, maar niet zo slecht dat ik niet meer op mijn benen kan staan, een beetje toneel kan nooit kwaad")

En luider: "Echt bedankt Dawn, misschien dat we beter met elkaar gaan opschieten nu, als je me een kaart geeft kan ik met Thenaka's hulp waarschijnlijk de grotten wel aanduiden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:01 pm

"Waarom ben je er zo zeker van dat ik wil helpen die grotten te vinden?" Spreekt Thenaka, ogen nog steeds gesloten. "Ik wil alleen maar slapen..." Met een grijns draaid hij zich weg van de twee. Grinnikend dacht hij Bij de goden, hoe ben ik in hun gezelschap terecht gekomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:07 pm

"Omdat je niet wilt dat de mensen meemaken wat jij hebt meegemaakt?" zeg ik met een al even brede grijns, waarna ik mijn ogen sluit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:10 pm

" Wat zijn jullie toch vreemd" zei dawn hoofdschuddend. "Zwaargewond en nog steeds grijnzen. En ik heb geen kaart Mart. Alles was verschroeid... weet je nog?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:13 pm

"En of ik dat nog weet, zik ik rustig een briefje te lezen, fikt opeens de hele boel op!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:16 pm

Hmmm... maar daar is niets meer aan te doen. Misschien heeft Willem wel een kaart?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:18 pm

Ik draai mijn hoofd naar Willem, "Willem, wakker worden, heb je een kaart voor ons?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:19 pm

Dawn port Willem eventjes. "Hmmm... in slaap gevallen, misschien? Waar is die kom water?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:30 pm

Willem heeft het hele gebeuren met opgetrokken wenkbrauwen zitten te bekijken, maar glimlacht opgewekt als Dawn hem vragend aankijkt.
"Het spijt me Dawn, ik heb geen kaart van het gebied, ik weet uit mijn hoofd wel de meeste dorpjes liggen, dus ik heb niet direct nood aan een kaart. Toen ik klein was heb ik wel gespeeld in deze buurt, en ik heb een keertje wat grotteningangen gevonden, niet zo ver weg van hier, is een uurtje of 2 3 lopen, een uur te paard.
We kunnen de boeren best evacueren naar die groten, maar wat dan? Ik bedoel, we kunnen daar toch moeilijk blijven wachten tot de draak doodvalt van ouderdom he? Het is midden in de oogsttijd, de boeren zullen hun velden willen bewerken, en het heeft geen zin ze van de draak te redden om ze dan in een hongersnood te laten omkomen. Als tijdelijke oplossing is het zeker goed, maar we kunnen ze er niet laten blijven.
Mijn heer was de laatste keer bezig onderzoek te plegen naar een magisch artifact dat de dwergen vroeger hebben gebruikt om draken te overwinnen, maar veel meer dan dat heeft hij me nog niet verteld. En dat artifact zoeken zal tijd kosten, meer tijd dan de boeren in de grotten kunnen blijven.
Wat die schorpioen betreft, vrees ik dat je een beetje van een koude kermis zal thuiskomen na een bezoekje aan Harben. Die dingen staan vermeld als krijgswapens, en zullen vermoedelijk bezit zijn van de vloot. De vijand staat voor de deur, Xeraan kan elk moment een aanval op Harben uitvoeren, ze zullen niet toestaan dat er een krijgswapen weg wordt gevoerd.
En vrije handel mag je ook vergeten hoor, zolang het officieel oorlog is, mogen handelaars deze wapens niet verkopen aan personen die niet in het leger zitten. Het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar het is de simpele waarheid.
Overigens, we kunnen de boeren hier wel redden, voor een tijdje tenminste, maar wat met de andere dorpen? Wat als de draak die aanvalt? Het is mijn plicht ze te beschermen, mislukking is geen optie."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:34 pm

"War als je nu enkele soldaten die vroeger hier in de bergen hebben gespeeld zoals jij naar de omliggende dorpen stuurt, daar moeten toch ook grotten te vinden zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:37 pm

Willem trekt een wenkbrauw op: "Uiteraard zullen ze wel wat grotten weten te vinden, maar ik ben bang dat ze te laat zullen arriveren. Zelfs te paard is het dichtbijzijnste dorp 6 uur weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:39 pm

Over dwergen gesproken, kunnen we hen niet vragen te helpen? Ik weet nog dat het een dwerg was die de caravaan leidde door schaduwgrond. Ik weet uit vele verhalen dat het altijd dwergen zijn die de draken te lijf gaan... en nog levend terug kunnen keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:42 pm

"Is heer Jarek nog niet tot dezelfde conclusie gekomen? Ik geloof dat ik in Bloemendaal iets hoorde over dwergen die erop af waren gestuurd, maar niet zijn teruggekomen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:43 pm

Is dat zo? Hmmm... wat voor kans hebben WIJ dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:48 pm

"Als ik het even snel bereken,...." ik trek een peinzend gezicht "eeeuhm.... 1 op tien miljoen, maar ik hou wel van een weddenschap"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:49 pm

Ahah.... misschien is een béétje hulp toch handig? Ik wil het hem toch vragen. dan tneminste voor een paar hints
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:51 pm

"Grappig dat je dat vermeld Dawn, Marcus heeft onlangs een brief gestuurd naar Xorlosch, met de vraag of ze geen dwergenkrijgers konden sturen om jullie te helpen in het uiteindelijke gevecht. Hij had nog wel geen antwoord terug gekregen toen ik hals over kop met je uit Schaduwgrond vertrok .
En wat die andere dwergen betreft, dat klopt, we hebben al eens een groep van 6 dwergen ingehuurd om de draak te bevechten, en we hebben die kleine krijgers nooit meer teruggezien..."
Willem legt beschermd zijn geharnaste hand over de schouder van Dawn, en zegt met een stem vol emoties: "Dawn, ik zal de laatste zijn om te beweren dat deze missie zonder gevaar is, maar het is onze plicht om te strijden voor het volk, ze te beschermen, en als het moet, ons leven te geven. Als wij niets doen, Dawn, wie zal het dan doen? Hoeveel onschuldigen zullen er nog sterven voordat die vervloekte draak eindelijk zijn verdiende loon krijgt? RONdra zal ons beschermen, we moeten gewoon geloven."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:53 pm

Ik weet het, maar er is een verschil tussen bereid zijn te sterven voor een doel en zelfmoord!

Zelfs al ben je bereid... probeer toch je kansen op overleven zoveel mogelijk omhoog te krikken ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 5:05 pm

"We doen nu al alles wat we kunnen. De baron is een magisch artifact op spoor, hij wilt dwergenkrijgers inhuren, we hebben een gewijde die voor ons zorgt", hij kijkt even naar Dawn, " we hebben een 3 strijders waaronder ik die hun zwaard voor de zaak zullen inzetten, en mischien gaat Hendrix ook wel mee, dat geeft ons ook nog een magiër. Als een groep het kan, zijn wij het wel.
Bovendien, jullie hebben al zoveel doorstaan, dat dit toch ook wel moet lukken?"


Laatst aangepast door Koen op wo feb 27, 2008 5:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 5:07 pm

Hmm, als je het zo zegt, ziet het er al wat beter uit... misschien

OOC: Marcus? bedoel je niet Hendrix?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 5:09 pm

In een ruk stond Thenaka op zijn benen. "6 uur is geen dag Willem, het beest zei dat hij morgen terug zal komen, dus we hebben tijd, niet veel maar wel wat. Stuur je mannen erop uit, dat is hun enige hoop. Jij en wij leiden de bewoners naar de grotten en vertrekken richting Schattengrond zo snel mogelijk.

Heeft Ayla von Schattengrund geen ingenieur achter gelaten om haar neef te helpen met de opbouw van de verdedegings werken? Als dat zo is, kan hij mischien een Schorpioen voor ons maken..." Met een zucht vervolgde hij. "We hebben jammer genoeg niet de tijd om verloren dwerg artefacten te gaan zoeken dus moeten we het doen met wat we hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 27, 2008 5:14 pm

Of we wachten. De draak gaat vernieling zaaien, en velden in brand steken... ja. Maar dat valt weer op te bouwen. Ik denk niet dat hij direct mensen zal doden want dan krijgt hij helemaal geen offeringen meer. Dan gaan we die artifacten ondertussen zoeken en verhogen onze slaagkansen. Want als we toch verliezen, en worden gedood, denk ik dat de draak in staat is tot veel erger dan oorspronkelijk bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
IC Afspraken en Overeenkomsten 2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» IC Afspraken en Overeenkomsten.
» Aangaande: IC Afspraken en Overeenkomsten
» Afspraken 2
» Afspraken 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Hall of Fame :: Campagne "De draak van Windhaege" :: Algemeen-
Ga naar: