DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 IC Afspraken en Overeenkomsten 2

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimevr feb 22, 2008 11:01 am

"Wat denken jullie van het plan?"

(lees even de 2 of 3 laatste posts van mijn dagboek en dan wordt het van zelve duidelijk.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimevr feb 22, 2008 4:40 pm

"En ik ben aan het overwegen indien Jarek zijn leger er niet mee op uit stuurt ervoor te zorgen dat hij zijn titel als baron wordt afgenomen. Al komen de burgers opdagen of niet. ik zal nadat we draak hebben verwijderd, als Boron het me gunt om in leven te blijven tegen die tijd. Er zelfs persoonlijk naar de keizer voor stappen om de man te vertellen over Jarek's lafheid en verraad tegenover het volk van het Keizerijk. What say you?! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimeza feb 23, 2008 2:36 am

Neen, Thenaka. We gaan geen boerenleger tegen een draak laten vechten. Iedereen wordt afgeslacht, de dorpen gaan vervallen in puin, en Jarek ziet alles dat hij heeft opgebouwd instorten. Daar zal hij niet blij mee zijn. Daarbij, hebben we uit één dorp een dorpsleider vermoord (nu, jullie toch), we hebben een offer weggenomen, waardoor de draak wraak gaat nemen op het dorp, en we hebben de mensen bedreigd. Wat laat je denken dat ze zelfs gaan willen meevechten. Het zijn maar boeren, hoor.

Ook ga je Jarek zijn titel niet kunnen ontnemen. tegen een draak vechten is zoiezo al waanzin en zich ervan weerhouden gaat niet als laf worden aanzien. Dat wordt enkel een kwestie van tijdverlies, en het vertrouwen verliezen van de baron, wiens hulp we altijd kunnen gebruiken.

Nai, ik vind het dus geen goed idee. Laten we een andere oplossing zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimeza feb 23, 2008 10:38 am

"Dan zeg ik je dit Eerwaarde, wie gaat dan hun draak doden? Ik niet... Want ik zie het nut niet in mensen te helpen die ons gevangen nemen zodat we de autoriteiten kunnen waarschuwen. Ik zie het nut niet om mensen te helpen die zichzelf verlagen tot het offeren van jonge meisjes en jongens." De woede druipt van Thenaka's woorden en wordt luider door zijn frustratie met de situatie. "Ik zie het nut niet in om mensen te helpen die een Gewijde te lijf gaan! Ik zie het nut niet om mensen te helpen als ze zichzelf niet eens helpen!"

"Het zijn dan misschien boeren of steenhouwers Eerwaarde." Vervolgde hij op geprikkelde toon. "Maar hun angst voor dit reptiel heeft hun doen moorden. Hun eigen kinderen als voedsel aan de draak gegeven... En jij! Jij geeft mij de schuld dat de draak wraak gaat nemen omdat ik het offer heb weggenomen! In de naam van TSA, wat ben je soms toch hypocriet! Wat had ik dan moeten doen Dawn? Haar laten sterven in de klauwen van dat beest?"

Na een korte stilte vervolgde hij op een gekalmeerde toon. "Jarek heeft nu de mogelijkheid om soldaten achter de draak aan te sturen. Er zijn lasten van zijn schouders gehaald door ons. De rovers, de demon aanbidders en de piraten. Als Jarek geen soldaten mee stuurt zeg ik je dit nee ik beloof je dat ik ervoor zal zorgen dat hij van zijn positie wordt gegooid. Ik zal hem er niet mee dreigen, ik vertrek gewoon nadet deze onzin voorbij is naar Gareth om een audientie te vragen met de Keizer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimeza feb 23, 2008 2:39 pm

"Tegen een draak gaan vechten? Met TWEE EN EEN HALF? Ben je gek Dawn? Cindt je echt dat we dit met ons vieren moeten oplossen? Jij kunt niet eens de voorkant van de achterkant van een speer onderscheiden, en ik kan met mijn vuisten niet veel gaan doen toegen die draak! Thenaka en Eyvin moeten het dan maar even snel met twee oplossen, dat gaat geen enkel probleem worden tegen een draak met drie hoofden, die alledrie vuur spuwen! Als Jarek ons geen soldaten meegeeft knijp ik hem, je kan moedig zijn, maar ag en toe is de grens tussen moed en waanzin dun, en volgens mij overschrijd jij die soms."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 12:51 am

...Hm. Ik blijf bij mijn standpunt. Als jullie dat willen doen, ga je maar zonder mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 2:09 am

Wat wil jij dan doen Dawn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 8:26 pm

Argh! Geeft me dan een reden waarom ik nog verder zou bloeden voor deze Godeloze zielen!

De mannier waarop jij de wereld bekijkt is een utopisch afkooksel van de werkelijkheid meisje. Mensen sterven nu éénmaal, en zij moeten zelf beslissen hoe ze naar BORons hallen betreden. Als laffe godeloze zielen of moedige godvruchtige zielen die hun leven geven voor het preserveren van de volgende generaties... . Ik zal niet aarzellen om naast moedige mannen te sterven in een gevecht die niet de mijne is, maar de goden mogen mogen me vervloeken voordat ik ook nog maar één vinger uitsteek voor deze mensen. Dit is niet mijn land Dawn, ik heb geen reden meer om te blijven... .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 9:54 pm

Vertrek dan! Jullie kijk is helemaal verkeerd! Jullie nemen wraak op iedereen die niet met jullie meewerkt, of fouten maakt! Alsof jullie zo perfect zijn!Ik denk dat ik de wereld beter lijk te kennen dan jullie als ik zie met wat voor ideeën jullie soms afkomen.

Jullie weten wat ik zou doen. Als jullie gaan strijden, begeleid ik jullie maar ik zal er zelf niet voor kiezen. We kunnen misschien hulp vragen aan een paar buitenstaanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 10:43 pm

In mijn taal hebben we een gezegde, neen, je kan het beter bekijken als een pad of levenswijze. Aku Soku San luid die, in jou taal betekend het; dood het kwaad snel. Ik doe niet meer dan dat Eerwaarde. Ik neem geen wraak op hen die mij tegenwerken, ik ondoe het kwaad uit de wereld...

Dit terzijde, ik heb de neiging om jou plan te aanvaarden, ookal vind ik het niet gerechtvaardigd om nog meer buitenstaanders de dood in te helpen totdat de bevolking hier heeft bewezen dat ze het redden waard zijn. Wie had je in gedachte?
De personen waarvan ik denk dat ze misschien enige hulp zouden bieden zijn Hendric (de voormalige rover), of die baron aan de kust (die we hebben geholpen met het verslaan van de zeerovers)...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimema feb 25, 2008 11:23 pm

Dat vind ik een goed idee. Hendrik houdt ons nog steeds iets tegoed! En dat van zijn vrouw kunnen we wel uitleggen, als hij daar nog niet overheen is...

Diegene die ik in gedachte had... lijkt mij vrij onmogelijk, tenzij er zich een gigantisch toeval plaatsvindt. Dus laat dat idee maar vallen.

Hendrik had veel volgelingen, die Jarek het leven zuur hebben gemaakt. Het wordt tijd dat hij zijn daden verzacht. En we mochten hem altijd om een gunst vragen.

Dit zie ik volledig zitten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 12:45 am

Ik vrees echter dat we niet meer zo veel tijd hebben om helemaal naar Horasië te reizen en terug. We hebben allen de draak horen roepen binnen onze hoofden, hij zal morgen al terug keren om zijn woede op deze laffe honden af te reageren... Maar het is het proberen waard, we moeten er eerst voor zorgen dat we zoveel mogelijk van deze ratten weten te helpen ontkomen van de fury van het reptiel. En aangekomen in Schadugrond zullen we verder zien wat we doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 4:49 pm

Willem voegt zich bij de helden, nadat hij ervoor heeft gezorgd dat zijn soldaten de compleet in paniek geslagen bevolking kalmeerde. Hij heeft net het bevel gegeven om kamp op te slaan buiten het dorp, enkel soldaten zijn er bezig de paarden te verzorgen.
“Vrienden, mag ik ook even mijn mening geven? Ik begrijp jullie woede dat jullie moeten bloeden vanwege onze problemen, maar we kunnen niet aan onze mensen vragen om te gaan strijden, ze zijn geen strijders, het zijn maar eenvoudige boeren. Bovendien betalen deze boeren de baron om het staal tegen het staal te zijn, ze betalen jaarlijks trouw hun tiende. Daarom heeft Jarek jullie in dienst genomen, zodat jullie zijn belofte van de boeren kunnen nakomen. En Jarek betaalt goed, jullie leven al 3 maanden op zijn kosten, en denk aan de geschenken die hij jullie al heeft gegeven.”
Willem wijst naar de ring aan vinger van Thenaka Khan, en knipoogt naar Dawn.
“En als ik eventjes onze eerwaarde gewijde mag verdedigen, natuurlijk wil zij niet meer dat er slachtoffers zullen vallen, maar het kleinste kind ziet dat met deze dorpelingen ten strijden trekken enkel kan uitdraaien op het bloedbad, daar hoef je geen 7 jaar de krijgskunst voor te hebben bestudeerd, zoals ik. Jarek zou er overigens niet met kunnen lachen als zij mensen zo de dood in worden gejaagd.”
Willem trekt zijn breed bastaardzwaard uit de schede op zijn rug, en steekt deze met de punt in de aarde voor de helden, hij knielt neer met een knie, en doet het gebaar van Rondra’s Leeuwenhart - Een klop tegen de hartstreek, als symbool voor moed en toewijding.
Op plechtige toon zegt hij: “Ik echter Heren, Dames, ben een opgeleid krijger, ik vlucht niet weg om mijn mensen te beschermen, plicht is plicht. Plicht is het fundament waarop een samenleving is gebouwd, en ik zal mij hieraan houden, tot de dood me van deze belofte verlost. Ik vrees de dood, maar nog meer vrees ik het mijn plicht te ontlopen. Ik ben een man van eer, en daarom, vrienden, bied ik jullie mijn zwaard en mijn leven aan. Ik zal met jullie ten strijden trekken tegen de draak, en als het moet, ten onder gaan. Maar niemand zal kunnen zeggen dat ik, Willem Vanderzee, een lafaard ben, ik ben een man van plicht.”
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 6:23 pm

Dat heb je heel mooi gezegd Willem, maar je hoeft niet te sterven. We staan sterker in groep, en daar wil ik voor naar Horazië gaan. Om jouw broer, en nog anderen te gaan halen.

Ook heb ik nog een ander idee in verband met het verstoppen van de boeren. We hebben nog steeds de ondegrondse gangen van HL, niet waar? Waarom verstoppen we ze daar niet? Ik zie geen enkele mogelijkheid voor de draak om daar binnen te geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 6:56 pm

Mart zet zich neer, bloedend van de pogingen om dit dorp te redden.
"Willem, dank je, maar ik weet niet wat jullie denken hoor, kijk eens goed naar mij en Thenaka, ik bloed als een rund, en Thenaka is er niet veel beter aan toe. En tenzij die grotten op een twee uurtjes wandelen van hier zijn, krijgen we niet al die dorpelingen, en de inwoners uit de omliggende dorpen, naar daar. Ik weet niet wie of wat die Hendrik is, maar kan je hem op een dag vanuit Horasië naar hier krijgen? Ik ben na een klusje bij een zekere Jolijn rechtstreeks naar hier gekomen, en ik heb een weekje gepauzeerd in Harben, waar de ene of de andere idioot zich schuilhield in een tempel, maar in totaal heeft de reis me een anderhalve maand gekost! Ik was te voet, maar als je op een paardenrug zit ben je hier zeker niet op een dag, laat staan een week. We moeten een oplossing vinden die hier binnen de dag kan zijn, en zoiets als toeval bestaat er niet Dawn, toeval is simpelweg geluk dat je toelacht, dus vertel ons eens wat jouw idee was."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 9:23 pm

Starend naar Mart, met een blik vol ergernis, zegt ze: "Ik ben jouw negatieve houding meer dan beu. En ik zal voor de goede orde, niet ingaan op wat je net hebt gezegd over Jolein. Als jij een beter idee hebt, mag je het altijd zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 9:38 pm

"Negatieve houding? Het is niet omdat ik niet rondhuppel met een bloem in mijn haar, en dat ik niet denk dat alles op te lossen is door eens vriendelijk te glimlachen en met een fenomenaal maar onuitvoerbaar idee op de proppen te komen waarna ik op mijn lui gat ga zitten, dat ik een negatieve houding heb! Een schuilplaats heb ik trouwens al Bloemetje, er zijn hier grotten genoeg in de buurt, klein genoeg om niet door de draak betreden te kunnen worden. Over een oplossing voor de draak: een reuze kruisboog, ik weet niet hoe zo'n ding noemt, maar de krijgers hier vast en zeker wel!"

Met een zucht vis ik een flesje uit de hoop kleren die Thenaka mee heeft gebracht. Ik neem een grote slok en gooi het flesje naar Thenaka.

"Eyvin kan het misschien ook gebruiken, en ja Dawn, ik wéét dat we dat ding hier niet op een, twee, drie krijgen, maar ik verwed er linkerpink op dat het hier sneller is dan die Hendrik, Jarek heeft er waarschijnlijk een, en zo niet staan er minstens tien in Harben, ik heb ze daar op boten gemonteerd zien staan. Wat was dat idee van jouw nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 9:54 pm

Dat maakt niet uit. Ze is al lang weg.

En wat jou betreft, je zou je moeten schamen. Kan je nog oneerbiediger zijn? Je zou wel wat dankbaarder mogen zijn! De enige reden waarom jij bij ons bent is om een goede indruk te maken op jarek. En momenteel heb je mijn stem niet in je voordeel, vriend. Ik raad je aan wat meer respect op te brengen en niet over mij te spreken alsof ik dom ben, ja?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:00 pm

"Als jij je gedraagt als een vrouw met hersens zal dat niet gebeuren, en of ik nu een goede indruk maak of niet, als ik weg had gewild was dat al lang gebeurd!" Ik kijk Thenaka even aan
"in plaats van mij af te breken, die verdomme met ideeën kom die uitvoerbaar zijn, zou je eens een tijdje voor de spiegel moeten doorbrengen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:01 pm

Willem ik heb gezien hoe je vecht en hoe je je angst weg kan stoppen in het heetst van de strijd, je bent een waardig man. Maar met jou zwaard zal het nog steeds zelfmoord zijn om de draak op te zoeken. Als je van Jarek 20 van de trouwste en moedigste soldaten kan krijgen hebben we mischien een kans, anders niet.

Dawn, als wij en Willem ten strijde trekken zal ik je moeten vragen om je ring aan hem te geven, zodat hij een redelijke kans heeft om dit te overleven.

Jij ook Mart, zoals je eerder hebt gezegd, kunnen jou vuisten en dolken niet door de schubben van het gedrocht. Ik denk wel dat Hendrix, de magiër wel mee wilt gaan, dan kan je hem aan hem geven.

hm?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:04 pm

"Door de schubben raak ik niet heen, maar volgens mij moet het wel lukken om een zwakke plek van hem te raken, als iemand me die kan aanwijzen, terwijl enkele anderen dat beest bezig houden, dan kan ik wel wat schade toebrengen... We moeten gewoon met zo veel mogelijk ernaartoe... Als jullie me er niet bij willen dan krijgt Hendriks mijn ring wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:17 pm

Jij kleine, irritante schijnheiligaard! Op mijn hulp moet je niet rekenen. Hoe durf je? je ozue je moeten schamen om je zo te gedragen tegenover een geweide. Wat geeft jou het recht? We weten niets van jou, en dit is niet de manier om mijn vertrouwen te winnen. Hoe dan ook, hier zal je nog van horen, Mart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:39 pm

"Schrijf eens een briefje naar de Phextempel in Gareth, daar zullen ze je kunnen vertellen wat voor een schijnheiligaard ik ben! Het enige wat jij hiet hebt gedaan is een idee ter sprake brengen dat onuitvoerbaar is, en eentje dat geheim is! Wie denk JIJ dat JIJ verdomme bent, geweide?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 10:55 pm

Ik probeer tenminste nog iets zinnigs te zeggen. Ik heb verschillend eideeën ter sprake gebracht, in plaats van mensen te willen DWINGEN te vechten terwijl ze zeker zullen sterven, in plaats van andere dingen te willen doen die ik niet zal vermelden met Willem erbij. En wees maar zeker dat ik de tempels op de hoogte zal brengen van jouw gedrag, maar dan niet de vex-tempel waar je het over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitimedi feb 26, 2008 11:36 pm

"Dawn, ik weet niet of je het beseft hoor, maar ik heb een pracht van een voorstel gedaan, en jij negeert het gewoon, volgens mij moet je eens een nachtje goed slapen, alles eens op een rijtje zetten, en dan denken wat er belangrijker is, jouw mooie gezichtje, of het leven 500 dorpelingen... Het voorstel over de dorpelingen te dwingen was trouwens niet het mijne, ik heb enkel gezegd dat ik het niet met zijn 3tjes ga oplossen, en ja, twee voorstellen zijn inderdaad 'verschillende' voorstellen, daar moet ik je volkomen in gelijk geven. Het idee van Thenaka is trouwens zo slecht nog niet, twee keuze's:
We gaan er met zijn vijven op af, sterven, de dorpelingen gaan de pijp uit omdat er niemand is om ze te beschermen. 505 doden.
We gaan er mijn zijn 100 op af, 50 doden. hmmmm wat zou het beste zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC Afspraken en Overeenkomsten 2   IC Afspraken en Overeenkomsten 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
IC Afspraken en Overeenkomsten 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» IC Afspraken en Overeenkomsten.
» Aangaande: IC Afspraken en Overeenkomsten
» Afspraken 2
» Afspraken 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Hall of Fame :: Campagne "De draak van Windhaege" :: Algemeen-
Ga naar: