DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Thenaka Khan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitimema okt 18, 2010 8:16 pm

What have ya become?

Het is jammer dat hij nu echt wel de grens overschreden heeft. Maar ik vind't wel leuk. Ik hoop dat hij het einde van de campagne nog zal beleven. Maar in een stad vol met priesters... ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:18 am

Tja, het zat er wat aan te komen he. ;-)
Was enkel het logische gevolg van de stijgende lijn van Thenaka's meedogeloosheid.
Hij had alles over om te doen wat er moest gedaan worden, en nu zal hij het ultieme offer maken... zijn ziel.

Overigens, in welk voorwerp ga je je ziel steken en waar ga je die verstoppen? (mag je PMen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitimedi okt 19, 2010 12:44 pm

Ja idd. De keuze was simpel. Zijn ziel voor het leven van miljoenen, wie zou die keuze niet maken? Ik zal je tegen volgende sessie wel een pm sturen, ga nog eens goed nadenken hierover. Ik heb wel één vraag. Is het duidelijk dat het voorwerp zelf dan demonisch is? En valt het hard op bij gewijden en/of magiërs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitimedi okt 19, 2010 2:44 pm

In principe kan het in eender welk voorwerp zitten van beperkte omvang, zelfs in bv. een kinderpop.
Uiteraard kan het niet steken in een onbreekbaar zwaard ofzo, het voorwerp heeft altijd een LE van 1, dus is het very smiteable.
Het voorwerp mag wel niet magisch, demonisch of gewijd zijn. Het kan ook niet op gewijd grond komen of het wordt onmiddelijk vernietigd (en zo Thenaka).

Valt het op, wel met een zielebeproeving, visionqueste, ... een aantal van zulke liturgiën kunnen het voorwerp ontmaskeren, maar tenzij een gewijde het niet aanraakt zal hij het niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitimedi okt 19, 2010 3:52 pm

ouch, klinkt pijnlijk. Smile Maar het vooral zalig. Vooral omdat het me mogelijkheden bied om nog eenmaal in het gezicht van tarchoenitot te spuwen. Woehahaha. zal je zo snel mogelijk pm'n
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thenaka Khan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka Khan   Thenaka Khan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thenaka Khan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thenaka Khan's beschrijving
» Thenaka
» Thenaka's Dagboek.
» Leomar: Bespreking met Thenaka
» Thenaka's korte bedenkingen over de groep.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters Jaar des Vuur :: Mattias-
Ga naar: