DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Thenaka's korte bedenkingen over de groep.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Thenaka's korte bedenkingen over de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Thenaka's korte bedenkingen over de groep.   Thenaka's korte bedenkingen over de groep. Icon_minitimedi dec 09, 2008 1:17 am

Wolfhart: Een strijder met veel potentieel. Hij zou enkel soms wat van zijn princiepes afstand moeten nemen om zijn groei tot machtig krijger te kunnen voltooien.

Dawn: Een gewijde met een naïeve kijk op het leven. Hoe kan ze na al die tijd hem nog steeds berispen op het feit dat hij dood uit de noodzaak om het vuil uit deze landen te drijven. Haar aanwezigheid is echter zeer goed in vervelende situaties met adel en andere gewijden zoals de arogante zakken die de praios kerk uitspuwt.

Lyam: Een bard. Een man opzoek naar een goed verhaal. Thenaka hoopt dat de manier waarop Lyam door het leven gaat hun het leven niet zal kosten. Eén ding weet hij wel zeker en dat is dat deze kinderlijke manier van doen wel zal veranderen als hij het kwaad recht in de ogen staard. Maar de man heeft echter zeker wel zijn kwaliteiten, zijn kennis van mythen en de geschiedenis is zeer wijd.

Kareja: Aan haar vreest Thenaka is niets meer te doen. Het pact dat ze uit angst heeft gesloten met de aardsdemoon heeft al zijn vertrouwe in haar verbroken.

Daan: Hij is gehard soldaat en dat is te verwachten van een grenswachter die de grens met de zwartelanden bewaakt. Meer weet hij nog niet over hem. Thenaka vond het echter zeer amusant om te zien dat hij niet de enige is die botst tegen de princiepes van de gewijde. Het werd echter wel minder amusant dat het gekibbel een dag later nog bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Thenaka's korte bedenkingen over de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thenaka's korte bedenkingen over de groep.   Thenaka's korte bedenkingen over de groep. Icon_minitimezo maa 22, 2009 10:36 pm

Wolfhart:
Een strijder met veel potentieel. Hij zou enkel soms wat van zijn princiepes afstand moeten nemen om zijn groei tot machtig krijger te kunnen voltooien.

Ik bewonder Wolfharts kunde om met de zwaarden te dansen. Zijn kunde is te evenaren met dat van mezelf. Als we de tijd hebben zal ik eens met hem moeten dansen om te zien wie de betere is.
Zijn fanatisme voor de regels te handhaven is met mijn fanatisme te vergelijken. Ik denk echter dat zijn manier waarop hij de regels volgt ons op een dag zal tegenwerken. Wanneer weet ik niet maar de dag zak komen, ik hoop echter niet dat we op die dag onze wegen moeten scheiden...


Dawn:
Een gewijde met een naïeve kijk op het leven. Hoe kan ze na al die tijd mij nog steeds berispen op het feit dat ik dood uit de noodzaak om het vuil uit deze landen te drijven. Haar aanwezigheid is echter zeer goed in vervelende situaties met adel en andere gewijden zoals de arogante zakken die de praios kerk uitspuwt.

Hoewel wij niet overeen komen doordat onze wegen totaal verschillend zijn heb ik toch respect voor haar. Ze kan in de donkerste tijden licht zien waar ik het niet kan. Zij ziet het goede in andere waar ik het kwade zie. Soms benijd ik haar hier voor maar meestal snap ik het gewoon niet.


Lyam:
Een bard. Een man opzoek naar een goed verhaal. Thenaka hoopt dat de manier waarop Lyam door het leven gaat hun het leven niet zal kosten. Eén ding weet hij wel zeker en dat is dat deze kinderlijke manier van doen wel zal veranderen als hij het kwaad recht in de ogen staard. Maar de man heeft echter zeker wel zijn kwaliteiten, zijn kennis van mythen en de geschiedenis is zeer wijd.

Als Oberon hem vertrouwd hoe kan ik dat dan ook niet?

Kareja:
Aan haar vreest Thenaka is niets meer te doen. Het pact dat ze uit angst heeft gesloten met de aardsdemoon heeft al zijn vertrouwe in haar verbroken.

Ze heeft de moed gehad om het pact te bevechten, dat toonde kracht waar ik het niet had gezien. Hoewel ik niet van nature achterdochtig ben voor mensen met magische gaves die zonder de regels waar magiërs aan gebonden zijn door het leven gaan, heb ik soms wel mijn twijfels over heksen.

Daan:
Hij is gehard soldaat en dat is te verwachten van een grenswachter die de grens met de zwartelanden bewaakt. Meer weet ik nog niet over hem. ik vond het echter zeer amusant om te zien dat hij niet de enige is die botst tegen de princiepes van de gewijde. Het werd echter wel minder amusant dat het gekibbel een dag later nog bezig was.

Ik vertrouw hem, en zijn manier van denken is vergelijkbaar met dat van mij. Soms bots ik wel met hem maar dit is eerder mijn fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thenaka's korte bedenkingen over de groep.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» JDV GROEP - Zondag 11 juli (Groep veranderd!)
» 21 maart - JDV groep
» JDV groep - 7 november
» JDV-groep: 18 april
» 14 november - JDV groep

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters Jaar des Vuur :: Mattias-
Ga naar: