DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het verlaten van Keranvor

Ga naar beneden 
+2
Dawn
Daan
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 1:46 pm

Daan houd de Heks goed in het oog, hij begrijpt de reden waarom ze het pakt was aangegaan, hij zou in haar plaats waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben, maar toch,... Het grootste deel van zijn leven bestond ofwel uit oorlog tegen mensen als zij, of de grenzen bewaken tegen mensen als zei,... het dubbele gevoel vrat Daan op van binnenuit, hij kon haar niet gewoon laten vallen, zij was degene die hem terug normaal had gemaakt, anders liep het met hem waarschijnlijk af zoals met de Ucuriaat,;..

Hij zag Lyam en Dawn een beetje apart staan, en wandelde er resoluut op af, en trok hen enkele meters verder, weg van de groep. "Uwe Genade, Bard, we zouden eens moeten praten," Daan keek hen beide aan, de glimlach die altijd op zijn gezicht lag was nergens te bespeuren, "Volgens Oberon, Firun zijt me genadig, we hebben met een God staan praten, komt er oorlog naar het Middenrijk, we hebben iedereen nodig die zich wíl verzetten tegen de Zwarte Landen, maar oorlog is geen lachertje! Mensen stérven in oorlogen, en ik wéét uwe genade, dat u niet wil dat een mens andere mensen dood, maar het zàl gebeuren. Daar i hélemaal niets leutigs aan. Wat er de voorbije twee dagen gebeurd is is óók geen lachertje, toch heb ik het gevoel dat jullie het als een uitstapje beschouwen. Als jullie niet akkoord gaan met onze handelswijze, zég dat dan gewoon, je moet onze levens neit in gevaar brengen door het op een andere manier op te willen lossen! En je er zeker niet proberen uit te liegen! Én, als mensen iets níét willen, begin ze dan niet op te jutten zodat ze tóch gaan experiemnteren, en in hun gejaagdheid fouten gaan maken die levens, erger nog zíélen kunnen kosten."

Daan kijkt naar Dawn en Lyam, pijlt hun reactie, en zet zich schrapt voor het spervuur van verwijten dat mogelijk naar zijn kop wordt geslingerd, hij ziet nog net Thenaka kijken, en Kareja, ver weg vanelkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 4:51 pm

Wat zeg je, mijn heer? Dat als ik niet akkoord ga, ik het gewoon moet zeggen? Ik begrijp dat u inderdaad nog niet zolang aanwezig bent in deze groep, maar het is altijd het eerste dat ik doe, zeggen dat ik niet akkoord ga. En wat gebeurt er dan, denk je? Men negeert mij, en doet de dingen achter mijn rug, zodat ik niet nog meer kan gaan klagen.

En nogmaals, en laat me hier heel duidelijk in zijn, IK noch Lyam hebben die soldaten gedood. Dat heeft de sfinx gedaan. En als je toch zo graag de schuld op iemand anders steekt, laat het me dan zo stellen... als een bepaald iemand, ze niet had laten meewerken aan operatie "schiet de sfinx neer", dan hadden ze warm in hun bed gelegen en waren ze NIET gedood door de sfinx. Maar ik verwijt jullie dit niet, want het is zo niet. Jullie hebben ook geen pijlen op die soldaten gericht. Jullie hebben geen zwaard door hun lichaam geslagen, het was de sfinx. Stop met anderen de schuld te geven, terwijl er heel duidelijk een schuldenaar is. Je weet immers niet wat er zou gebeurd zijn, als het wel de echte sfinx was geweest. Het had zelfs erger af kunnen lopen.

Dawn kijkt even naar Lyam, wachtend tot hij ook nog iets zegt. Hij weet dat hij aan haar kant staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 4:59 pm

"U hebt uw visie op de zaken, ik de mijne uwe genade, ik denk dat we er oer eens zijn dat we elkaar niet kunnen overtuigen? Laat de zaak dan rusten, het probleem is dat zaken die niet in bepaalde mensen hun kraam passen (als we dan toch niet rechtstreeks willen praten heb ik er ook geen problemen mee om het zo op te lossen hoor) de zaken dan gewoon genegeerd worden. Als u tegen mij uw beweegredenen duidelijk had gemaakt, het waarom u niet wou dat ik op die Sfinx ging schieten, dan had ik die redelijk gevonden, en 's nachts goed geslapen. Nu moest ik midden in de nacht over sloten springen en inbreken in een burcht gewoon om te bewijzen dat het liefje van de Graaf de Sfinx was, als ik had geweten dat u niet wou dat ik op die idiote Sfinx ging schieten had ik gewoon 's nachts in de burcht gepit! Dan ahd ik het óók te weten gekomen!" Daan beseft dat zijn stem luider en luider wordt, slikt, en gaat verder, "vergeef me uwe genade, ik had niet tegen u moeten schreeuwen, ik ben gewoon een beetje van de kaart door daarnet." Zijn blik dwaalt terug af naar Kareja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 5:15 pm

Had u dat echt gedaan? Dan zal ik de volgende keer gewoon vertellen wanneer ik iets geen goed idee vind. Ik ben zeer benieuwd of wat u net zei, waarheid is. Naar mijn ervaring echter, heb ik daar weinig hoop op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 5:36 pm

"Als u me een goede reden geeft, zal ik u raad volgen, maar als u enkel met drogredenen aankomt, dan zal ik echter bij mijn originele plan blijven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 5:51 pm

Juist ja, ik zie het al...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 6:07 pm

"Uwe Genade, ik weet niet of U het beseft, maar als u tegen mij zegt 'dat mag niet, want het mag niet' vindt ik dat geen reden, als u tegen mij zegt: 'we weten niet wie de schuldige is voor het verdwijnen van de Heraut, dus zouden we het niet op een andere manier oplossen, bijvoorbeeld de sfinx even gerust laten en morgen richting Keranvor' dan zeg ik: Dat lijkt me een goed idee, en laat ik die Sfinx verder met rust." Daan schud zijn hoofd, hij heeft nog steeds geen antwoord op zijn tweede vraag, "Maar Uwe Genade, waarom ontwijkt u het tweede onderwerp altijd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 6:40 pm

Wrijvend met zijn handen over zijn gezicht wandeld Thenaka richting zijn reisgenoten. Geergerd pakt hij Daan stevig vast aan zijn schouder, als hij zijn linkerhand nog had gehad had hij dit ook bij Gewijde gedaan. "Het maakt inderdaad niet uit wie gelijk heeft of niet. Ze zijn dood. Punt." Boos stapt hij enkele passen weg, bang dat hij ze beide voluit in het gezicht zou slagen, niet omdat ze het verdiende, enkel omdat hij op dit moment iets wilde slaan. "Ik weet dat u niet akoord gaat hoe ik te werk ga gewijde. Ik zie het telkens weer in je verontwaardigde gezicht als ik mijn zwaard trek maar het kan me eigenlijk geen bal meer schelen. Ik doe wat gedaan moet worden, ik kan niet toekijken op de vernieteging die onze vijanden veroorzaken zonder iets te doen. Als ik zeker had geweten dat dat kind de sfinx was haar zonder aarzelen in haar slaap gedood. Maar dat ter zijde. Ben jij bereid om oorlog te voeren? Ben je bereid het kwaad tegemoet te rijden? Ben je bereid je te verzetten tegen de schaduw van de zwarte landen? Zo niet stel ik voor dat je terug naar je eilanden trekt. En het zelfde geldt voor jou bard."

occ: sorry voor dit he, Thenaka zegt dit vooral vanuit zijn eigen frustratie omdat hij niets heeft durven doen tegen die Demon.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 7:07 pm

U kent de verhalen Thenaka. Een sfinx is een twijfelaar. We hadden geen bewijs dat het beest iets verkeerds deed en we kenden de redenen niet waarom het handelde. Ik begrijp niet waarom u het niet ziet Daan. Misschien is het niet aan mij om te oordelen maar ik laat ik u dit vertellen. Er schieten nu op heel avonturië nog 3 sfinxen over. Ik was verward toen Xeranja zei dat ze de laatste was en ik voel me enorm schuldig dat ik haar niet meer heb kunnen vertellen dat dat niet zo was. Ze was wanhopig en ik vind dat ze geen schuld treft. En ja thenaka, ik ben bereid oorlog te voeren. Want elke mens die helpt, die ook maar een klein beetje goeds in zich heeft kan een wereld van verschil uitmaken. Ik geloof in een vredevol bestaan en vandaag heb ik ingezien dat ik er alles aan zal doen om dichter bij dat doel te komen. Ik hou niet van geweld. Ik ben er zelfs tegen. Maar zoals Dawn ook weet kan men op sommige momenten niet anders. Wat ik hier de laatste dagen heb meegemaakt is een enorme eer. Te veel voor een simpele Bard. Maar de halfgod had gelijk. *trekt zijn griffioenzwaard* Ik ben er zeker van dat jij er beter mee om kan Thenaka. Maar ik zal het dragen tot ik mezelf niet meer waardig genoeg voel om het te gebruiken. *een traan rolt over zijn wang en hij steekt het zwaard weer terug*. Ik ga terug naar beneden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 7:16 pm

"Géén bewijs? Dawn en Kareja hebben de sfinx een griffioen zien afmaken, het feit dat jullie blijkbaar al wisten dat ze de Sfinx was, en in plaats van gewoon iets te vertellen,... En ik zie het niet? Heb ik net niet gezegd dat ik je redenen begreep engerespecteerd zou hebben?" Daan is stomverbaasd, hij zet zich in de sneeuw neer, en staart naar de verte, richte Zwarte Landen "Grimjan," fluistert hij "waar heb je me in verzeild doen geraken? De mensen kunnen hier hun fouten zelfs niet oner de ogen zien"


Laatst aangepast door Daan op di dec 09, 2008 9:06 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 8:07 pm

"Ik ben blij het te horen dat je bereid bent te handelen waneer er het op aan komt. Maar ik ga me niet slecht voelen omdat de Twijfelaar dood is. Uit wanhoop heeft het grifioenen gedood met de egoïstische reden meer sfinxen te creeeren omdat ze zich eenzaam voelde. En in die daad heeft het bijna een god gedood, wat niet te vergeven valt. Hoe je het ook wil draaien het keizerrijk is een stuk veiliger zonder het beest, hoe magisch en mooi het ook mag wezen." Even kijkt hij richting het zwaard om Lyams heup. "Neen, mijn dans is niet geschikt voor dat zwaard. Ik dans in de schaduwen van het kwaad en dat zwaard behoort een man toe met een zuiver hart."
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 8:16 pm

Na een korte pauze spreekt Thenaka verder. "Neem dit nu als voorbeeld, ik zie er afzichtelijk uit door mijn littekens, dit maakt mij eenzaam in zekere zin. Geeft mij dit het recht mensen opzij te nemen om hun gezichten te verminken zodat ze even lelijk als de mijne zijn zodat ik me minder alleen op de wereld zou voelen? Neen. En wat de Sfinx wou doen was duizend maal zo erg want het wou de zuivere zielen van de Grifioenen verminken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:08 pm

Daan, je kon niet met zekerheid geweten hebben dat het diezelfde sfinx was.

En wat bedoel je met "het tweede onderwerp"?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:14 pm

"Wat is de kans dat er een tweede Sfinx rondvliegt? Die is ongeveer even groot als de kans dat er nóg iemand pijlen met Griffioenveren gebruikt,... En het tweede onderwerp? Het feit dat jullie Kareja opjutten om nog wat te toveren, want er is neit veel kans dat er iets foutloopt, en dan snel gaan lopen als ze het werkelijk gaat doen."

"Je voorbeeld vindt ik trouwens prachtig Thenaka, maar dat gaat blijkbaar ook doodgezwegen worden"


(net als bij Matt zijn al mijn frustraties IC, en als ik iets mis heb over het deel van de sessie dat ik er niet was, excuso!)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:36 pm

Even over dat opjutten... Dat was outgame hoor ^^" We waren Karolien aan het opjutten, niet Kareja... eigenlijk. (Koen deed ook mee, dus kan moeilijk ingame zijn eh)

Wist jij iets van sfinxen? Waarschijnlijk evenveel als ik, niet veel dus. Dus hoe weet jij of er al dan niet veel sfinxen in die buurt rondvliegen? Dat kon je niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:42 pm

@ Opjutten: my bad, sorry xD
@ Hoeveelheid sfinxen: beesten waar ik als jager nog nooit van heb gehoord, behalve in fabeltjes, in mijn eigen streek (om en bij) kunnen er niet veel zijn, toch? xD Lyam wist hoeveel van die beesten er rondvlogen, mijn gok is dat dawn het ook wist =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:48 pm

Was dat nog wel, "jouw streek". Volgens mij had je ook nog nooit een griffioen gezien. En nee, dat hoort bij de "lore" van Lyam, zoals hij het zelf zo mooi zegt. Dawn heeft daar geen idee van.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:51 pm

koen heeft me ervoor apart geroepen. Alleen lyam wist dat er maar zo weinig van bestonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 9:53 pm

Hmm, okies xD Ik begrijp alleen niet goed waarom het allemaal zo ingewikkeld moet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 10:08 pm

Scenario? Ingewikkeld? Wie zou dat durven?
En BTW, jullie IC-discussie is hoogst vermakkelijk. Niets is zo leuk voor een spelleider als te merken dat zijn verhalen zo gaan leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 10:11 pm

Ik ahd eht niet over het scenario, dat is logisch dat het ingewikkeld is, en eerlijk gezegd, de Draak was ingewikkelder. Ik bedoel er voor zorgen dat de Sfinx niet doodgaat, dat dat ingewikkeld gebeurde xD

En eventje een side-note, ook al gebeurd het opjutten outgame, waarom bleven jullie niet binnen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 10:15 pm

Hallo? Aartsdemon? Zelfs al hadden ze willen blijven hadden ze pokkezware MO-proeven moeten doen. Thenaka heeft dat geprobeerd en heeft gefaald.
Met de hele groep blijven staan was gewoon dom geweest, ik had niet eens de moeite gedaan om te rollen.*

En hoezo, de sfinx zijn dood is ingewikkeld? Leg uit, ben benieuwd?

*overigens was het niet echt een aartsdemon, maar weten de karakters veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 10:18 pm

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMkeeeeeeeeee post je dagoek eens, ik zou willen weten wat er op het einde is gebeurt want ik ben héééél erg in de war nu


En oevr de dood van de Sfinx, ik bedoelde over operatie 'Vliegend Stro,' dat dàt ingewikkeld in elkaar zat :-D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 11:15 pm

LOL! Ik zal beginnen aan mijn dagboek hoor. Geen zorgen.

En operatie vliegend stro, was ingewikkeld, ja. Ik vond het wel hoogst vermakelijk dus, bleef ik erbij. Mijn aandeel was dus inactie. Alles was namelijk al klaargezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitimedi dec 09, 2008 11:56 pm

Eventjes tussendoor: Dawn en Lyam weten niet dat Kareja een pakt heeft gesloten, enkel Thenaka is gebleven. Dus weet Daan ervan of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Het verlaten van Keranvor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten van Keranvor   Het verlaten van Keranvor Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten van Keranvor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: