DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagen waarop ik niet kan

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimema nov 05, 2012 7:57 pm

Beste vrienden,

Dit is een sticky topic, die iedereen vanaf nu kan gebruiken om dagen te posten dat hij niet kan spelen, zo kan ik hiermee rekening houden als ik post wanneer we gaan spelen.
Ik hoef uiteraard niet perse de reden te weten, dat is jullie privacy.
Ik ben het meeste geïnteresseerd in zondagen, maar als je op een zaterdag niet kan mag je dat ook altijd laten weten.

Eens om de zoveel tijd ga ik oude posts in dit topic verwijderen, om het overzichtelijk te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedi nov 06, 2012 2:24 pm

zaterdag 24/11 hele dag niet
Weekend van 1 en 2 december waarschijnlijk ook niet. (miss die zondag nog wel maar wsl niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedi nov 06, 2012 8:54 pm

Ik zal na almaar even officieel zeggen dat we zowiezo niet gaan spelen op het weekend van 1 a 2 december.
Ik en femke gaan dan zowiezo op 1 dec naar mijn moeder, en ik kan me voorstellen dat de meeste ook wel famillieverplichtingen zullen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimewo nov 07, 2012 11:58 pm

huh waarom zou ik 1 december familie verplichtingen hebben?

ik kan 15 en 16 december niet.

voorlopig weet ik nog ni echt kan zijn dat er nog wel een weekendje gepland word om te gaan werken maar van da weekend ben ik al redelijk zeker.

Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedo nov 08, 2012 2:44 pm

Nieuwjaar wordt door veel mensen gevierd, vandaar. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedo nov 08, 2012 3:40 pm

1 december is niet nieuwjaar hé Koen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimevr nov 09, 2012 1:42 pm

Met 1 Januari heb ik geen probleem hoor. ^^ Maar het gaat dan wel de brakste sessie in de geschiedenis van dsa worden denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimevr nov 09, 2012 2:03 pm

Ik ga waarschijnlijk niet kunnen Smile. Of het zal ook redelijk brak worden. Maar ik vertrek die namiddag met het werk naar Zuid-Afrika tot 09/01.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimevr nov 09, 2012 2:27 pm

OMG! Nu voel ik me beetje marginaal dom.

Ik bedoelde dus 1 & 2 Januari!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimema nov 12, 2012 6:39 pm

Zondag 23 december normaal gezien familie feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedi nov 27, 2012 7:01 pm

Even ter bevestiging dat ik dus volgend weekend wel degelijk heel het weekend niet kan (01/12 en 02/12).
Van 01/01 tot 09/01 zit ik waarschijnlijk in Zuid-Afrika.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimewo dec 05, 2012 6:54 pm

Ok Heren en damens, goed neiuws is ik kan op zondag 6 januari komen spelen Very Happy slecht nieuws is dat zal de enige zondag zijn dat ik zal kunnen. 13 en 20 kan ik niet en het weekend van 26 en 27 heel het weekend niet. voor februari ben ik niet meer zeker maar denk ik was er ook een weekend waar ik niet zou kunnen ( 2 en 3 of 9 en 10 een van de twee) dikke shit ik weet het dus is de vraag kan er in Januari op zaterdag gespeeld worden (de dagen 12 en 19 dan)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimewo dec 05, 2012 8:39 pm

Amaai man, veel dat er tegenzit precies.
Is het je werk dat lastig doet, veel weekend shifts ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimewo dec 05, 2012 9:48 pm

bwa lastig is dat niet ik wist da op voorhand he dat ik veel meer weekends ging doen tis nog redelijk lang uitgebleven maja het is nu inderdaad marginaal druk bij ons opt werk Sad en we hebben ook volk te kort dus zij die nog werk zoeken technicus spoorwerken voor de zone antwerpen www.despoorwegenwervenaan.be

Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedo dec 06, 2012 1:20 pm

Allé Mathias, je weet wat je moet doen. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimedo dec 06, 2012 6:37 pm

kben nog iets vergeten op zaterdag 12 januari kan ik hellaas ook niet dan word ik beëdigd in de schutters gilde (ga ik me een apen pakje rond lopen en naar de mis en goe eten ook nog Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimevr jan 18, 2013 5:23 pm

Ok peepz, voor komende weekend: deze zondag 20/1 no problem, volgende zondag 27/01 heb ik ne vroege maar mij shift van zaterdag is dan weg gevallen, eventueel dan spelen? de week erop , 03/02 kan ik geen van beide dagen de week erop 10/02 ook niet de week daarna17/02 normaal gezien wel op zondag ni op zaterdag. en verder weet ik het nog niet.

groetjes Dries
Terug naar boven Ga naar beneden
pweter
graad 4



Aantal berichten : 8
Location : Jigoku
Registration date : 10-02-13

Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitimezo apr 14, 2013 12:55 am

Door een reeks van gebeurtenissen ben ik momenteel niet beschikbaar (voor een onbepaalde duur) voor DSA :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagen waarop ik niet kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagen waarop ik niet kan   Dagen waarop ik niet kan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagen waarop ik niet kan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deze zondag (14 Juli) is het GEEN DSA! GAAT NIET DOOR
» 8 december gaat niet door!
» Ik vind iets niet terug
» Gevangen heksen: vrij of niet?
» Zondag 2 April - SESSIE GAAT NIET DOOR!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: