DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gevangen heksen: vrij of niet?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimedo jan 15, 2009 2:00 am

Bij het buitengaan van de vergadering legt Kareja voorzichtig haar hand op Daan's schouder.

"Hé, ik wilde je nog iets vragen. Ben je er nog in geslaagd om die heksen te bevrijden, daar in Auraleth? Je kwam na een tijdje ineens naar buiten rennen terwijl de wachters moord en brand schreeuwden, en daarna met het hele 'ren voor je leven' gedoe is het me even door het hoofd geschoten..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimevr jan 16, 2009 6:33 pm

"Het probleem was dat ze elk in een aparte cel opgesloten zaten, ik had de keuze tussen één van hen bevrijden, en de naamloze geweide achter te laten, of de naamloze geweide te bevrijden, en ze allemaal te redden, ik hoop dat die ene de andere heeft kunnen bevrijden Kareja." Daan's stem trilt een beetje van schrik "Ik vrees dat ik, de volgende keer als ik de geweide zie, nog problemen met hem ga krijgen,..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimeza jan 17, 2009 12:32 am

"De volgende keer dat we hem tegenkomen is hij degene die problemen gaat krijgen Daan. Maak je je daar maar niet druk over. Ik denk echter dat die vrouwen de tijd niet hebben gehad om elkaar te bervrijden, en daarbij als er toch enkelen van hun zijn kunnen ontsnappen uit hun cellen,zaten ze vast in de burcht met 200 van die arogante hoeren zonen. Ik hoop voor hen dat ze Boron's hallen betreden hebben en hun leed op deze plaats achter zich gelaten hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimeza jan 17, 2009 12:57 am

"Vergeet niet dat ze allemaal achter mij en Kareja aanzaten, misschien zijn er enkele vrij gekomen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimeza jan 17, 2009 10:31 am

""Laten we dat dan maar hopen."

oc: ging die poort niet vlak achter jou toe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimezo jan 18, 2009 12:25 pm

oc: ik denk het wel, maar dat moet Kareja niet weten ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimezo jan 18, 2009 3:15 pm

"Tsja, ik hoop dan inderdaad dat er een aantal hebben kunnen ontsnappen... Ik vraag me af of er geen manier is om met hen in contact te komen, opgesloten of niet. Als we hun hulp konden krijgen bij het uitbannen van Rahastas zou dat meer dan welkom zijn; zeker nu we geen hulp meer hoeven te verwachten van de PRAios-gewijden...

En als de Naamloze gewijde nog steeds opgesloten zit, heb je daar toch niet veel van te vrezen? Ik denk niet dat de Banstralers hem ooit zullen laten gaan, nu ze hem eenmaal in hun klauwen hebben."
Kareja kijkt toch een beetje verschrikt terwijl ze dit zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitimema jan 19, 2009 1:57 pm

"Die adder is al éénmaal vanonder hun klauwen gegliberd en ik denk dat onze vrienden in wit het niet beseffen wat ze juist gevangen hebben en hoe ze ermee moeten omgaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gevangen heksen: vrij of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen heksen: vrij of niet?   Gevangen heksen: vrij of niet? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gevangen heksen: vrij of niet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagen waarop ik niet kan
» 8 december gaat niet door!
» Ik vind iets niet terug
» Zondag 2 April - SESSIE GAAT NIET DOOR!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: