DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 DSA tijdens de zomer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Wat wil je doen tijdens de zomermaanden?
DSA blijven spelen, ik ben toch de belangrijkste held
DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_lcap30%DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_rcap
 30% [ 3 ]
DSA Borbarad meets naruto: filleravonturen met onze helden.
DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_lcap30%DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_rcap
 30% [ 3 ]
Een andere RPG... (hint hint)
DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_lcap40%DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_rcap
 40% [ 4 ]
Bordspelletjes! Serieuze familly business
DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_lcap0%DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Laat me gewoon met rust tijdens de zomermaanden!
DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_lcap0%DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 10
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 29, 2012 7:43 pm

Bedankt Dries.

Ik snap perfect dat er zaken kunnen tussenkomen hoor, ik verwacht van niemand een glazen bol om in de toekomst te kijken, en ik ga je zeker niet vastpinnen op die Doodle.
Het is eerder om een algemeen overzicht te krijgen van de zomer, en de beschikbaarheid van mensen.
Zo weet ik nu dat Laurens "overwegend niet, buiten op het einde van Aug" kan, en Mathias "overwegende wel, met het begin van juli moeilijk." Maar ik ga niemand neerschieten als er dan toch iets tussenkomt. (tenzij de uitleg is; ik had geen goesting in DSA :p)

Bedankt alvast, ik ga eens goed nadenken over wat we nu gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 9:49 am

is er eigenlijk nen rpg van den 2e wereld oorlog lijkt mij ook wel een cole setting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 12:28 am

Alright, ik zal straks de doodle ook eventjes invullen, maar zoals het nu is: heel juli vrij (geen werk, ze zijn allemaal naar Hong Kong.) In Augustus begin ik weer tot September. Dan weet ik niet of 'k nog verder doe of niet.

De uren kunnen wel niet verandert worden. Zondag is altijd de drukste dag, dus ik moet er echt wel zijn om 17.30. Ik zal zien welke bus enzo ik dan moet nemen, en wanneer ik dan moet vertrekken en dag zeg je maar of het de moeite is dat ik kom of niet. Ik zal dan altijd wel een stuk moeten missen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 4:36 pm

Mylanda schreef:
Alright, ik zal straks de doodle ook eventjes invullen, maar zoals het nu is: heel juli vrij (geen werk, ze zijn allemaal naar Hong Kong.) In Augustus begin ik weer tot September. Dan weet ik niet of 'k nog verder doe of niet.

Bedoel je verderdoen met DSA of met je werk? :-)

Geen vakantie gepland met mama? :-) Of is die te druk bezig met haar nieuwe lover? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 4:39 pm

Met werk ^^ Zolang het lukt met school, wil ik zeker DSA blijven spelen =D

Nope, Mus is weg met Merel en we hebben nogal lang getwijfeld enzo dus is het een beetje te laat ^^
Dus ik blijf heel de zomer thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DSA tijdens de zomer   DSA tijdens de zomer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DSA tijdens de zomer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DSA tijdens de zomermaanden
» Voedsels en drinksels tijdens DSA
» Spreuken die jullie wouden gebruiken tijdens de veldslag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: