DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Alchemist

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 7:22 pm

Grommig kruist Dawn haar armen. "Wow, wat heb je weer een geluk vandaag Lyam."
"Thenaka, wat ben je van plan met dat gif? Ik hoop dat je geen onschuldige mensen gaat doden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 8:53 pm

Bezorgd kijkt de alchimist naar Dawn: "Is er iets Dawn? Je lijkt opeens zo slecht gezind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:11 pm

Dawn voorbij lopend en haar vraag negerend stap hij naar de alchemist toe. "Het was inderdaad opgeslagen in de archieven van de KGI, door Dextrot zelf. Hier sta ik nu met dit in mijn handen. Je ziet er snugger genoeg uit om te raden waarom ik dit heb en voor wie ik werk dus meester Phrahne antwoord mijn vragen nu maar." Thenaka buigt zich naar Tyros toe en fluisterd in zijn oor. "Ik weet van je zoektocht Phrahne en van je vergrijpen tegen de Codex Wehrheimicus. Daarbij heb ik geen tijd om rond de pot te draaien dus eis ik je medewerking of deze informatie zal in de handen vallen van bepaalde personen... " Zich terug afwendend gaat hij weer op minder serieuse toon verder terwijl hij achteloos rond kijkt. "Zal dit nog werken? Ik weet dat Galotta het eerste component al een tijdje in zijn lichaam heeft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:04 pm

"Thenaka! Hoe durf je je zo oneerbiedig op te stellen? Wie denk je eigenlijk wel dat je bent? Moet je altijd tegen iedereen zo grof zijn? Schaam je! Weet je eigenlijk wel tegen wie je het hebt? Feh!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:13 pm

"Om de veiligheid van het keizerrijk. Thenaka Khan. neen. Ja, ik weet wie deze man is." Antwoord hij koeltjes zonder naar haar te kijken. "Hij weet nu voor wie ik werk en dat zal genoeg zijn om hem te doen praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:15 pm

"Het spijt me, maar leg me eens stilletjes uit, hoe je het keizerrijk eigenlijk dient door geen eerbied te tonen aan diegenen die in kwaliteiten en levenswijsheid ver boven je staan. Dat begrijp ik namelijk niet zo goed..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:31 pm

zuchtend draaid hij zich om, kijkt haar even aan om zich vervolgens weer om te draaien naar de Alchemist. "Sorry, meester Tyrus. Mijn gedrag was niet gepast... . Ik wou je enkel duidelijk maken voor wie ik werk, zodat je me alles zou vertellen over dit --hij laat het flesje nog eens zien-- Ik wist ook dat je geen staatsgeheimen kon uitspreken behalve tegen leden van de KGI of de keizerin zelf, omdat dat je hoofd zou kosten. " Hij kijkt veelbetekend naar de alchimist voordat hij verder gaat. "Laat me dit opnieuw proberen: zou je zo vriendelijk willen zijn me hierover alles te vertellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:34 pm

Dawn glimlacht een beetje als ze ziet dat Thenaka voor de verandering eens naar haar luistert. Ze zegt niets en gaat verder met helingsdrankjes, daar ze er nog 4 nodig heeft. Ze kijkt even naar Lyam die er ook maar staat niets te doen en fluister "Kom, help me eventjes, wil je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:43 pm

Tranen verschijnen op het gezicht van de oude man, die bij het naar beneden rollen een spoor van roet meetrekken over zijn gezicht, tot in zijn baard.

Bevend spreekt hij: "Bishdariels Aangezicht is een gruwelijke persona duo-componenta gif. Het moet in twee fases worden ingenomen, de eerste fase doet niets, maar als het tweede component wordt ingenomen, krijgt het slachtoffer een hartaanval, slaan zijn longen dicht, en sterft hij binnen enkele tientallen seconden. Het is een gruwelijke gif, eentje waarvan ik helemaal niet trots ben dat ik het heb gemaakt. Ga weg met die gruwel. En ja, het gif zal nog goed zijn, ik heb er Paarse Alruin in gestoken, goed voor een houdbaarheidsdatum van een eeuw."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:47 pm

Dawn kijkt zwijgend naar de arme man. Hij zag er plotseling een stuk ouder uit. Ze had hem liever wanneer hij rondhuppelde en blij zijn ingrediënten in het rond slingerde. Thenaka had blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. Dawn hoopte maar dat hij daarmee genoegen zou nemen, en weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 11:00 pm

"Ik dank je." Thenaka maakt een kleine buiging en kijkt vervolgens even rond waardoor er een glimlach op zijn gezicht verschijnt. "Ik zie dat je hard aan het werken bent, daarvoor dank ik je nogmaals." Thenaka maakt een nog diepere buiging en kijkt de alchemist aan. "Maak je geen zorgen oude man, ik zal er voor zorgen dat de geheimen verborgen blijven, als dit alles voorbij is zal ik zelf met het nieuwe hoofd van de KGI praten om ze te doen verdwijnen." Hij draait zich en wandeld richting de deur. "Dawn, wil je er ook voor zorgen dat je wapenbalsems mee neemt, de soldaten die naar Kholak-kai gaan zullen die zeer goed kunnen gebruiken." Zonder op een antwoord gaat hij naar buiten met Sojiro op zijn hielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26, 2009 11:09 pm

Dawn kijkt hem vreemd na, zich afvragend of dat nu een verzoek of een bevel was. Die man had dringend een lesje in respect nodig. Ze was dan misschien een Tsa-geweide, maar wel nog steeds een geweide. Eentje die zijn leven al meer dan eens had gered. Wapenbalsem... bah. Als hij het zo graag wilde, dat hij het zelf kwam halen. Ze was verdorie zijn slaaf niet!
Een beetje ontdaan geeft Dawn haar zakdoek aan de oude man. "Trek je van die bruut niets aan. Hij weet jammer genoeg niet beter, en heeft ook zeker de intentie niet om bij te leren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 12:36 am

Met tranen in zijn ogen kijkt Tyros naar Dawn, zijn schouders hangen verslagen naar beneden. "Bedankt Dawn", klinkt zijn gebroken stem, " Mannen zoals hij hebben me zoveel pijn gedaan Dawn. Ze hebben me zoveel afgepakt. Dextrod heeft van me een moordenaar gemaakt." Met ogen glazend van tranen kijkt hij recht in Dawn's groene ogen: "Ik heb mensen gedood. Ik ben slecht. Vergeef me eerwaarde, ik ben u aanwezigheid niet waard."
Langzaam zakt de man door zijn knieën, tot het op de grond zit met zijn knieën, zijn hoofd tegen de grond duwend. "O goden, wat heb ik gedaan! Vergeef me!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 1:16 am

occ: Suspect hmmm, het was niet mijn bedoeling dat Thenaka hem brak... No echt niet. hehe, hij wou gewoon streng overkomen om te laten zien dat hij geen nonsens aanvaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 3:43 am

Kalmerend legt Dawn een hand op de schouder van de alchemist. "Meester Prahe, trek u alstublieft niets aan van wat die bruut tegen u heeft gezegd. Hij doet namelijk zo tegen iedereen! Als er iemand bezig is met slechte dingen is hij het wel, en niet u. Hij is u niet waardig, dus laat uzelf er ook niet door afschrikken. Weet u, ik heb een plan om hem een toontje lager te laten zingen. Hem, en die anderen die zo graag voor onderdrukker spelen tegenwoordig."
Dawn fluistert haar plannetje in het oor van de alchemist.
"Meester Prahe, u bent geen slecht mens, u ben juist een heel goed mens. Kijk wat u allemaal al hebt gedaan om de mensen van Gareth bij te staan. Kijk waar u mee bezig bent! U was toch zo blij, nog geen paar minuten geleden, kan u niet terug zo worden?"
Dawn pakt een handvol griffioenenveren en laat die voor het gezicht van de alchemist dwarrelen. "Kijk, meester, griffioenenveren. Dat wilde u toch zo graag? Nu kan u zelfs nog meer mensen helpen. En ik zal u daarbij helpen tot de tijd verstreken is. Alstublieft meester Prahe, u bent zo'n goed mens. Geen slecht mens kan met zo'n kinderlijke vreugde rondhuppelen zoals u voorheen deed. U bent een bijzondere man, meester Prahe. Kom op, kop op. Die man was gewoon een bruut. Let niet op hem. Weet u, iedereen doet slechte dingen in zijn leven. Maar u doet veel meer goede dingen dan slecht, en u heeft blijkbaar spijt van wat het ook is dat u hebt gedaan. Dat is wat telt."
Dawn helpt de alchemist weer op te staan. "Komop, meester."
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:04 am

Lyam lijkt in gedachten te zijn verzonken terwijl hij naar de spullen zit te kijken die hij van Prahne heeft gekregen. "Meester Prahne, Ik denk dat ik u creatieve geest even nodig heb. Wat gebeurt er als je zo'n mistbol bij water kapt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 5:18 pm

Dawn kijkt onthutst naar de bard. "Lyam, zie je niet dat de arme man wel wat anders aan zijn hoofd heeft op dit moment?"
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 5:27 pm

Lyam glimlacht naar Dawn. "Ik denk dat ik heer Prahne niet meer kan vertellen dan dat u net heeft gedaan. Hij heeft duidelijk het grootste plezier in zijn werk en wou enkel zijn gedachten ergens anders brengen. Namenlijk bij het 'nu'. Waarin iedereen duidelijk ziet dat deze man de goedheid zelve is geworden." Lyam keert zijn brede glimlach naar Tyros en knipoogt. "Wel beste man, weet u het antwoord of zullen we het anders gewoon uitproberen?" Met een grote grijns staat Lyam recht, loopt op de ineengedoken man af en schud hem de hand. "Een grote eer u te ontmoeten trouwens Heer Prahne. U zult zeker met veel lof in mijn verhalen voorkomen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 27, 2009 5:43 pm

"Wat ben je eigenlijk van plan, Lyam? Een nieuwe truuk voor je voorstellingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Alchemist - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Alchemist   De Alchemist - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Alchemist
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: