DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Galotta's dood

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimewo maa 11, 2009 6:45 pm

Ons doel is om Galotta neer te krijgen, mààr er zijn wel enkele obstakels:

1) Hetothim, zijn bewakers, demonen. Hij heeft er tien bij zich, we zouden soldaten kunnen gebruiken om hen bezig te houden, maar dan moeten we wel Galotta's onvoorwaardelijke aandacht op ons gericht houden.

2) Magie werkt niet op Galotta, alles wat je met hem probeert, wordt naar jouw teruggekaatst. Dus Kareja, laat je niet opnaaien

3) Zijn onoverwinnelijk harnas, we moeten hem raken op plaatsen waar hij absoluut niet beschermd is, dus: oskels, nek, gezicht, ogen, handen, voeten.

4) We hebben zijn magie t.o.v. ons uitgeschakeld, maar tegen anderen neit, het beste zou zijn dat we hem snel kunnen uitschakelen, desnoods met behulp van gif.


Daan kijkt naar Wolfhart

Natuurlijk enkel bewusteloos he Wolfhart, hij heeft recht op een proces

Daan's blik kruist die van Thenaka, en ziet dat Thenaka begrepen heeft wat er asap met Galotta moet gebeuren

5) we weten niet wat de splinter van Agrimoth kan, maar daar moeten we ook voor oppassen.

ten laatste: de Endurium Gollem, wat doen we daar mee? We weten niet eens wat het ding kan,...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimewo maa 11, 2009 9:25 pm

Ik wil die heptarch ook dood, ik denk echter dat we ons moeten focussen op het vernietigen van de vliegende stad. Dat is onze eerste prioriteit.
We moeten met een kleine groep binnen zien te komen en hiermee kunnen we niet een heptarch mee te lijf gaan. Hoe jammer ik dit ook vind. Dit zegt niet dat we ons hier niet op kunnen voorbereiden.
Maar ik denk dat als we hem dood willen we dit met het gif doen die in de archieven gevonden hebben. Hoe, weet ik nog niet zeker, mss kunnen we op één of andere wijze in zijn eten krijgen... wie weet.

Het zal het beste zijn om met 1 schip naar het punt te vliegen waar we moeten zijn en de 2 andere als afleiding te gerbuiken om de aandacht van ons weg te nemen zodat we ongezien binnen kunnen komen. Boron zal over de dappere mannen en vrouwen waken die in die afleiding in alle waarschijnlijkheid de dood zullen vinden. het is ook belangrijk dat we de schepen in een mist of wolk verhullen totdat we bij kolok kai zijn want ik vrees dat die bloedige ogen onderaan ons van ver zullen zien aankomen. Wat denken jullie hierover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimewo maa 11, 2009 11:52 pm

Ik zou graag ook de meningen van de andere horen als dat mogelijk is. Hoe denken Wolfhart, Dawn, Lyam en Kareja over de plannen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimedo maa 12, 2009 1:13 am

Ik denk dat er maar één manier is om hier de overwinning te behalen en dat is door Galotta uit te schakelen. Als we beginnen te vechten tegen al het demonengebroed en de vesting zelf zijn we zeker verloren, we hebben eenvoudigweg de slagkracht niet. Het lijkt me beter om ons volledig te concentreren op het uitrukken van het hart dat Galotta is.

Ook Galotta moeten we zeker niet rechtstreeks aanvallen, dat is gewoon pure zelfmoord. Als we hem neer willen krijgen zullen we een list moeten gebruiken, bij voorkeur iets dat gif in zijn wijn gooien omvat. Van binnenuit vernietigen zeg ik, Galotta net zo goed als de rest van het leger!

Dat is wat Kareja ervan denkt :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimedo maa 12, 2009 2:26 am

Als we op de stad kunnen komen, kunnen we normaal gezien ook de voorraden daar vergiftigen, voorraden waarvan we zeker zijn dat ze Galotta bereiken.

MAAR, op het gif staat een houdbaarheid tot 30 hal, daar zijn we nu enkele jaartjes voorbij, bovendien, denk aan wat Leonard heeft gezegd: Galotta moet dood, anders gaat de stad niet neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimedo maa 12, 2009 11:21 am

Owja, dat was'k vergeten. Wat moest er nog meer gedaan worden voor de vernietiging van de stad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimedo maa 12, 2009 11:44 am

Een paar opmerkingen van spelleiderszijde:

Daan schreef:
1) Hetothim, zijn bewakers, demonen. Hij heeft er tien bij zich, we zouden soldaten kunnen gebruiken om hen bezig te houden, maar dan moeten we wel Galotta's onvoorwaardelijke aandacht op ons gericht houden.
Je weet eigelijk niet hoeveel het er zijn, in het dossier staan "meerdere tientallen". Deze verliezen wel heel wat van hun aanvalskracht als Galotta afgeleid is.

Daan schreef:
2) Magie werkt niet op Galotta, alles wat je met hem probeert, wordt naar jouw teruggekaatst. Dus Kareja, laat je niet opnaaien
Niet correct, enkel spreuken die je kan onderscheppen in hun baan (zoals een ignifaxius) kunnen worden door de INVERCANO (en het is best mogelijk om te laat te reageren zodat de spreuk toch nog doorkomt), spreuken die geen fysiek "path" afleggen hebben wel werking op hem. Voornamelijk geestesspreuken (imperavi bv.) vallen hier onder. Die hebben dan echter wel weer last van zijn waarschijnlijk torenhoge magieweerstand.

Daan schreef:
3) Zijn onoverwinnelijk harnas, we moeten hem raken op plaatsen waar hij absoluut niet beschermd is, dus: oskels, nek, gezicht, ogen, handen, voeten.
Je kan door perilax slaan met geweide en magisch wapens (die dan wel vaak breken)...

Daan schreef:
4) We hebben zijn magie t.o.v. ons uitgeschakeld, maar tegen anderen neit, het beste zou zijn dat we hem snel kunnen uitschakelen, desnoods met behulp van gif.
Eum, nee, dat heb je verkeerd begrepen, enkel zijn geestesmagie werkt niet, een fulminictus en dergelijke werkt nog volledig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimeza maa 14, 2009 2:25 am

Tja... ik vrees dat ik van aanvalstactieken niet veel weet heb. Ik zou zeggen... probeer niet dood te gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitimevr maa 20, 2009 1:14 am

En, al een strategie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gesponsorde inhoud





Galotta's dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galotta's dood   Galotta's dood Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Galotta's dood
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De dood van Rondramir

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: