Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Wat is jullie doel? wo aug 06, 2008 1:10 pm
Wat is het doel van jullie held nog in zijn carriëre? Dan heb ik het zowel over speltechnische eigenschappen (bepaalde eigenschappen verkrijgen), als rollplaytechnische zaken, zoals stijgen in rang (Ik denk aan Dimi, om de rang van Magister te verkrijgen, ipv Adeptus Minor). Ik zou dat graag weten omdat ik de helden dan kan blijven motiveren in de te komen avonturen. Indien gewenst mag je me het antwoord PM'en.
Graag van iedereen een antwoord!
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? za aug 09, 2008 12:33 am
Ik zou nog steeds graag Thenaka's vigelante culte starten die draait rond de balans van leven en dood. Als ik ooit de kans krijg en het geld heb zou ik graag proberen een stuk land te kopen om er mijn eigen 'academie' op te bouwen. Het zal uiteindelijk zoiets worden als de KDG in avonturië maar met maar één enkel doel: het uit roeien van het kwaade. Hierbij zou ik graar zoveel invloed willen vergaren dat we enkel ter verantwoording sta bij de 'kerk' niet de staat.
Nu ik het herlees klinkt het wel vaag maar ik zal het nog wel verduidelijken het is echter moeilijk om te verwoorden wat ik voor Thenaka eigenlijk juist wil.
Daan Grenswachter
Aantal berichten : 921 Leeftijd : 34 Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? za aug 09, 2008 4:20 am
Ik wil mijn eigen academie oprichten, ter bestrijding van al wat met demonen te maken heeft. Ergens een lap grond kopen en daarop een academie bouwen, en de leerlingen daar in sneltempo klaarstomen voor de strijd, hen elementare magie bijbrengen,...
Verdomd, dit lijkt erg op Matt's doel, ik denk dat ik dan maar een ander ga kiezen, maar daar moet ik nog over denken...
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? za aug 09, 2008 11:06 am
Waarom voegen we de twee niet samen? Jij de magie ik het staal. (allé ik ben niet van plan elke dag les te geven want ik hoop genoeg instucteurs te bemachtigen om het aanleren over te nemen.)
Dawn Kind van de Regenboog
Aantal berichten : 866 Leeftijd : 35 Location : Schoten Registration date : 25-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? di aug 12, 2008 2:11 pm
Mijn (voorlopige) doel is om een regenboogdraakje te temmen voor mezelf. Daarna ga ik beginnen met allerlei dieren te temmen voor de mensen die het me vragen, tegen betaling uiteraard, zodat ik zoveel helingspotjes kan kopen als ik wil. En als ik uiteindelijk genoeg ervaring heb in dit alles, wil ik een echte draak temmen waarop ik kan vliegen, maar dit enkel na het overwinnen van mijn hoogtevrees.
Ziezo.
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? di aug 12, 2008 2:20 pm
Ik denk dat jij tot nu toe het meest onmogelijke hebt hoor, Dawn. :p
Dawn Kind van de Regenboog
Aantal berichten : 866 Leeftijd : 35 Location : Schoten Registration date : 25-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? di aug 12, 2008 2:59 pm
Naaaah, dat lukt wel.
Daan Grenswachter
Aantal berichten : 921 Leeftijd : 34 Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? wo aug 13, 2008 2:27 am
oi Thenaka, dat lijk me wel wat! Als Koen gelijklopende doelen ok vindt natuurlijk.
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? wo aug 13, 2008 10:36 am
Why not
Matt Zwaarddanser
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? wo aug 13, 2008 2:30 pm
Ik zal het wat beter gaan uitwerken wat ik juist wil berijken in deze onderneming en kan jij (dimi) jou dingen er bij voegen. En dan Moet koen beslissen wat gaat en wat iets te ver gaat.
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: Wat is jullie doel? wo aug 13, 2008 3:35 pm
Ik ga heus niet zeggen dat je bepaalde dingen niet mag proberen te bereiken, rollenspel staat nu eenmaal voor vrijheid. Maar het is niet gezegd dat je het kan realiseren uiteraard.