Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Voor de baldurs gate fans - Project Eternity za sep 29, 2012 1:22 pm
Beste vrienden,
Dit is iets waar elke RPG/computergame fan op de hoogte van moet zijn, er komt een spirituele opvolger van Baldurs Gate. En het game wordt niet gemaakt door de minste, productiestudio Obsedian (Fallout - new vegas, never winter nights, KOTOR, ...) is geld aan het inzamelen via een kickstarter voor het maken van een moderne RPG, met moderne graphics, met isometrische views, real time combat met pauze optie (beetje als Dragon age).
De makers hiervan zijn ook niet de minste, de projectleaders/programmeurs/schrijvers van Baldurs gate, neverwinter nights, fallout, Planescape: Torment... Niet de minste dus. Efin, Jay Wilson zou er vast "f**k those lozers" op zeggen.
Voor iedereen die geïnteresseerd is, je kan het project bekijken via Project Eternity. Ik heb er (veel te veel) geld in gestoken, en als femke me niet zou tegenhouden zou ik nog meer geven.
Ik heb altijd gezegd dat Baldurs gate mijn favoriete game from all times is, en dat ik met plezier veel geld zou smijten naar een vervolg... so I did.
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Voor de baldurs gate fans - Project Eternity za sep 29, 2012 3:56 pm
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Baldurs Gate was idd één van de betere rpg's die ik gespeeld heb. Ik ben benieuwd met wat ze gaan afkomen.
Hier is alvast een baldurs gate leidje om in de stemming te komen: Magical energy
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: Voor de baldurs gate fans - Project Eternity vr okt 12, 2012 11:15 am
Voor de liefhebbers, er is een eerste screenshot vrijgegeven, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, had niet gedacht dat de graphics er zo goed gingen uitzien. Kickstarter is begin volgende week gedaan, we zitten nu aan 2,7M. http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-2560x1440.jpg
PS: Als de pot opeens weg is - t'is voor een "goed doel" mannen.
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Voor de baldurs gate fans - Project Eternity ma okt 15, 2012 1:52 pm
I need to buy a new pc.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voor de baldurs gate fans - Project Eternity