Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Wanneer? ma maa 26, 2012 9:55 pm
Spelen we dit weekend?
Ambrax graad 15
Aantal berichten : 249 Leeftijd : 41 Location : Schoten Registration date : 20-10-10
Onderwerp: Re: Wanneer? ma maa 26, 2012 10:50 pm
Ik kan jammer genoeg zondag niet en zaterdag ook niet hetzij 's avonds ma dan ook weer ni te laat want ik moet elke dag om 8u in lier staan :s. Dus mss best een keertje zonder Ambrax spelen :'( I know u gonna miss me :p
Mylanda graad 13
Aantal berichten : 85 Registration date : 23-10-11
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 12:32 am
Dit is het laatste weekend dat ik kan voor Cali. Of het zaterdag of zondag is maakt voor mij niet uit. =D
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 2:59 pm
Jazeker, 1 april gaan we spelen. De terugkomst naar de dwergen, en de ontmoeting met Rohazal. De week daarop, 8 april, kan katelijn niet, dan gaan we jullie nog een keer de kans geven om te gaan naar waar jullie willen. Als niemand dan een helder beeld heeft, gaan we de begrafenis van Rondramir uitspelen (Mylanda heeft toch nooit lang Rondramir gekend), omdat ik daar ook
15 April wil ik echt heel de groep bijeen, want dan ga ik een sessie uitspelen die terug alle stakes op tafel zet, en ook iedereen zijn persoonlijke achtergrond terug scherp in het spotlight zit. Ik wil die sessie al een tijdje spelen, maar vanwege de dood van Rondramir heeft dit moeten wachten tot Nazir zijn background heeft uitgespeeld.
22 April wil ik terug beginnen met de hoofdlijn.
Voila, de agenda voor de komende maand
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 4:49 pm
Hmmm, ik heb me bedacht om naar Thorwal te gaan om Karsa's famillie in veiligheid te brengen. Het is vrijwel onmogelijk dat Tomeg weet waar Karsa vandaan komt. Thorwal is nu eenmaal groot, en druïdes zijn moeilijk terug te vinden. Zelfs de groep weet niet eens waar Karsa juist vandaan komt, buiten Ambrax, want ze zijn beide al eens samen naar Thorwal afgereisd, en die is de locatie waarschijnlijk toch al vergeten. Als Karsa nu erheen zou trekken, gaat hij Nazir's meester erheen leiden wat hen enkel in groter gevaar zou brengen. En nog ernstiger de hele Druïde Comunne die daar gevestigd is. Zo'n beslissing, gedreven door emotie, is een onvergeeflijke fout in Karsa's ogen. Er moet eerst afgerekend worden met de achtervolgers vooraleer hij een stap richting Thorwal zet.
Dus dat mag al van het lijstje geschrapt worden wat we eventueel zouden kunnen doen 8 April.
Naar het zuiden afreizen doe ik liever ook niet, maar als het moet dan moet het.
Ambrax graad 15
Aantal berichten : 249 Leeftijd : 41 Location : Schoten Registration date : 20-10-10
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 9:40 pm
euhm Koen ik heb eigenlijk een aantal sesies geleden al vermeld dat ik 15 april niet kon omdat er dan een boogschiet wedstrijd was die ik wou meedoen :s Dit weekend is er gewoon ongelukkig genoeg bijgekomen door mijn opleiding van het werk.
lyam graad 15
Aantal berichten : 479 Leeftijd : 34 Registration date : 02-11-08
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 9:49 pm
kunnen we dan niet gewoon die zaterdag ipv de 15de zondag spelen?
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 10:45 pm
Sorry dries, niets persoonlijk, maar ik heb echt géén geheugen voor zo'n soort zaken. Ik ben spelleider omdat ik dat leuk vind, het organiseren komt er een beetje ongelukkig bij. :p
Anyway, zaterdag 14 april is even goed voor mij, als dat voor de rest dan kan.
En anders stel ik die sessie wel uit, je hebt gelijk Dries, je had dat al gemeld.
Matt Zwaarddanser
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 10:53 pm
Zaterdag is geen probleem voor mij.
Mylanda graad 13
Onderwerp: Re: Wanneer? di maa 27, 2012 11:03 pm
Zaterdag is in principe geen probleem meer, maar ik zal waarschijnlijk nog wel gejetlagged zijn XD
Ambrax graad 15
Onderwerp: Re: Wanneer? wo maa 28, 2012 2:45 pm
Zaterdag is voor mij normaal ook geen probleem hoor tkan wel zijn dak de nacht der voor gehad heb maar ja tis ni den eerste keer dak ne nacht heb voor een dsa sesie
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: Wanneer? wo maa 28, 2012 7:36 pm
@katelijn: dan begint je job nog niet?
Mylanda graad 13
Onderwerp: Re: Wanneer? wo maa 28, 2012 8:47 pm
Waarschijnlijk wel. Vanaf het weekend na Californië. Dan moet ik altijd om 17.36 de bus hebben. (de 610) Maar ik zal deze zaterdag het zeker weten ^^