DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zondag 19 februari - volgende DSA sessie

Ga naar beneden 
+2
Matt
Koen
6 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimema feb 13, 2012 1:06 pm

Same place, same time.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimema feb 13, 2012 2:30 pm

Ayed, will be there.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimema feb 13, 2012 8:31 pm

indeed
Terug naar boven Ga naar beneden
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimewo feb 15, 2012 8:47 pm

Zou jij mij want buslijnen kunnen geven die van Antwerpen naar jou thuis gaan? Want ik ga misschien de zaterdag ervoor nog iets doen en dan kom ik vanuit Antwerpen. Dan zorg ik ook zelf wel voor eten enzo, maar 'k moet even zien of dat haalbaar zou zijn XD Dus moet 'k 't ff plannen.

Maar ik kom sowieso hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimewo feb 15, 2012 9:36 pm

620, 621 enz, op de roosenvelt aan de kant van de poolplanet. Ik neem die ook elke zondag. Er staat altijd op de bus dat ze via schoten centrum gaan. Niet op de bussen stappen waar staat via schoten ring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimewo feb 15, 2012 10:01 pm

Okay! Ik ga wss de 610 pakken, dan ben 'k 10 minuutjes te laat, maar dat gaat nog wel hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 12:33 am

ik wil er eigenlijk wel heel graag bij zijn maar ik zit met een dilemma.. Liselot wordt 18 de avond ervoor.. Het wordt sowieso extreem laat en ze heeft natuurlijk erg graag dat ik zondag bij haar kan blijven. Je wordt maar één keer 18 natuurlijk.. Is het mogelijk om ook die sessie over te slaan? Zoals gewoonlijk wil ik allebei doen, maar eender hoe ik het keer, ik stel één partij teleur. De week erna zit ik in Spanje dus kan ik er sowieso niet bij zijn. Zie je dat zitten koen? dat ik dit weekend ook niet meespeel? Ik wil wel duidelijk maken dat dit een one-time thing is.. Ik ga er niet mee beginnen rammelen om altijd zaterdag en zo te komen. En veel weekends niet te kunnen.. De rest van de tijd kan ik wel. Gewoon een lastige periode nu. Mijn excuses op voorhand al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 2:50 pm

Het zijn toch patatten hoor, mijn spelers.

Als spelleider moet ik je zeggen dat je me dit eerder had kunnen vertellen, Liselot heeft de goede gewoonte elk jaar op dezelfde dag te verjaren, en dat een sessie zonder jou lastig wordt, gezien je begraven wordt.

Als je beste kameraad, hoe kan ik het je in godsnaam kwalijk nemen dat je je vriendin boven DSA stelt? Geef die spelleider van je maar een slap in zijn gezicht als hij lastig doet, dit moet je doen man!
Doe de groeten aan Liselot van mij, en wens haar een gelukkig verjaardag!
De eer om belastingen te mogen betalen dient gevierd te worden!

In Concreto: Ga je die zaterdag heel de dag bij Liselot zijn, of enkel in de avond, eventueel kunnen we dan zaterdag spelen?
Anders gaat de sessie wel door, maar dan zal ik andere scenario's naar boven laten komen via een timeskip, waarbij er later aan het kampvuur terug wordt nagedacht over "die begrafenis van Rondramir". Klinkt vaag, maar is scherp in mijn hoofd. Zucht, de wereld heeft een scenarioschrijver aan mij gemist.

@Katelijn: Nee, geen probleem als je 10 min later bent, probeer het binnen het "academische kwartier" te houden, dan wachten we wel even. Wees voorzichtig. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 3:59 pm

Vanaf zaterdagmiddag ben ik eigelijk bezet.

Bedankt Koen! Gezien de begrafenis van Rondramir vond ik het ook wel lastig. En zoals gewoonlijk kom ik er weer te laat mee af... Ik vind het wel heel spijtig dat ik niet mee kan roleplayen maar er zijn nog weekends é Smile. Het is maar alleen dit weekend! Ik beloof het Smile. Ik doe zeker de groeten aan Liselot!

tot vanavond voor de timed run Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 4:44 pm

Geen probleem, dan gaan we gewoon zondag spelen en doen we een timeskip rond de begrafenis van Rondramir.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 5:51 pm

Thanks Koen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 8:39 pm

Alright! Ik zal sturen als ik op de bus zit ofzo =D Volgens de site was het dan nog een klein halfuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimedo feb 16, 2012 11:29 pm

Was die niet onlangs verjaard? Toen we die marathon gingen doen? lol
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimevr feb 17, 2012 10:45 am

nee dat was een familiefeest in Melsele, voor het vertrek van haar zus. En dan hebben ze liselot haar verjaardag er ook maar ineens bijgeplakt. Vrij erg voor Liselot eigelijk.. 'Oh ja die verjaart.. da feest is dan ook voor haar é!'..... Ze verjaart deze zaterdag, dus gaan we in de avond naar Antwerpen met nog een deel van haar vrienden. en zondag is het iets bij haar thuis denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitimezo feb 19, 2012 11:57 pm

Ik kan volgende week zondag hé, ik heb al een sms gestuurd maar dit is voor de rest. ^^

Koen, zie je het zitten om nog een gesprek met het hoofd van de zwarte gilde via het forum te doen? ivm met villa, begaafde kinderen, en alchemie keten. Ik wil toestemming hebben van hem voor ik eigenlijk hier in verder ga, he's scary, ik wil hem niet boos maken door iets verkeerds te doen. Erna nog met de rechterhand van de magiër die we gedood hebben. Ik heb gemerkt dat 't wat te lang wordt als we dit in sessie doen en dan zit de rest er maar voor piet snot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 19 februari - volgende DSA sessie   Zondag 19 februari - volgende DSA sessie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zondag 19 februari - volgende DSA sessie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DSA - Zondag 10 februari 2013 - SESSIE CANCELLED
» Zondag 30 november - volgende DSA-sessie
» Volgende sessie: zondag 20 november
» Volgende sessie: zondag 27 november
» Volgende speeldatum: 3 februari

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: