DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 In de komende twee jaar

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mylanda
graad 13
graad 13
Mylanda


Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

In de komende twee jaar Empty
BerichtOnderwerp: In de komende twee jaar   In de komende twee jaar Icon_minitimedo nov 17, 2011 11:53 pm

Ik heb een paar dingen aangevinkt die ik wou verhogen, gewoon alles wat ik eventueel wel hoger wil, dus ik zal wel zien hoe het gaat met APs, enzo.
Maar goed, wat Myla nog wilt doen deze twee jaar:

-- Doorreizen (uiteraard.) Ik had gelezen dat Edana en Rhondramir beiden naar Donnerbach (?) wilden gaan, dus als het mogelijk is kan Myla mee? Dan is ze daar ook al ineens geweest.

-- Karmaquest, liturgie kennis bijschaven en eventueel een nieuw ritueel bijleren

-- Ietsje beter leren vechten

-- Eventueel naar huis gaan, maar dat is de laatste prioriteit, uiteindelijk wilt ze eerst zoveel mogelijk nieuwe landen zien voor ze terug gaat.

-- Als er een talent zoals "vallen aanleggen" of "hinderlagen" ofzo bestaat, zou ik dat ook graag leren, lijkt me wel leuk ^^

-- Zoveel mogelijk in kaart brengen van de nevenglobule waar we zijn geweest/de andere plaatsen die we bezocht hebben (toen was er niet veel tijd voor, maar nu het wat kalmer is. Indien dit mag natuurlijk, ik weet niet of er speciale regels rond nevenglobules ofzo bestaan XD)

(Ik will ook zeker mijn intuitie wat naar boven krijgen voor de liturgiekennis enzo)


Dat is wat ik zoal bedacht heb ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de komende twee jaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De twee komende sessies
» De komende 2 jaar
» Voorstel komende speeldata!
» Twee stafbetovering die veranderd zijn met DSA4.1
» 1 Jaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters borbaradcampagne :: Katelijn-
Ga naar: