Ik zal even neertypen wat ik in de komende twee jaar wil bereiken
Ten eerste wil ik hout gaan sprokkelen van de reuzenbloedolm. Als ik daar enkele weken voor moet wachten totdat het water is gaan liggen, zo zij het.
Ook wil ik hout hakken van een 'Praios'-boom, met toestemming uiteraard
Ten tweede wil ik de meest zuivere diamanten kopen die ik kan vinden, misschien in Gareth? (Daar kan ik ineens nog eens Martijn ontmoeten)
Ten derde wil ik in Donnerbach samen met mijn oude lerares de feënglobule opzoeken om daar wat feënhout te gaan sprokkelen.
Misschien dat ik in Donnerbach zelf informatie kan verschaffen over hoe ik het beste een machtige staf kan maken.
In Donnerbach wil ik nog eens met Jon-dalari samen komen, en met mijn ouders
Dan wil ik naar het salamandergesteente om de elf te zoeken die staven bijeen kan zingen. (ik kom uiteraard met een gepast eerbetoon (waarschijnlijk wilt hij geen dukaten, wat wel?....)
En uiteraard moet ik terug stafbetoveringen op die nieuwe staf zeten (wat gebeurt er dan met mijn oude staf? back-up staf?)
En dan wil ik de nieuwe staf volsteken met spreukjes natuurlijk
Als het mogelijk is om al een meester te zoeken in gedachtenbescherming, ookal is mijn moed nog niet hoog genoeg, dan wil ik die ook zoeken. Om gewoon de mogelijkheid te hebben als mijn moed-score uiteindelijk wel hoog genoeg is.
Oh, en ik wil nog spreken met Jeglef. Hem rapporteren over wat er allemaal is gebeurd, en eventueel informeren naar een nieuwe voorspelling. En misschien wilt hij wel een klein artifactje voor mij maken? Ik zou graag wat extra magieweerstand hebben, en eventueel een blokkade voor diegenen die in mijn gedachten proberen te roeren.
En als ik ondertussen ergens een eenhoornhoorn kan krijgen zou dat ook tof zijn!
Dat is het zo ongeveer... misschien dat ik later nog nieuwe dingen bedenk...