DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Feedback D&D4

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Feedback D&D4 Empty
BerichtOnderwerp: Feedback D&D4   Feedback D&D4 Icon_minitimevr sep 02, 2011 1:49 pm

Gewoon eventjes een klein rondvraagje voor feedback over de D&D sessies tot nu toe.
Vond je ze leuk, heb je je geamuseerd?

De toon en manier van spelen is totaal anders dan die van DSA4, en om eerlijk te zijn, na jaren DSA4 (met veel plezier te leiden), is het wel eens leuk om totaal loss te kunnen gaan met waanzinnige bossfights, die ik niet zou kunnen doen in DSA.

En hey, ik kan zaken in de wereld verzinnen zonder dat een halve campagne opeens instort vanwege tegensprekelijkheden en retcons. Very Happy

Laat je mening gerust weten, wat je leuk en minder leuk vind, en waar je dit naartoe wilt zien groeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Feedback D&D4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feedback D&D4   Feedback D&D4 Icon_minitimema sep 05, 2011 10:01 pm

Hehe, ik ben niet echt uber enthousiast over D&D. Ik mis de dieptegang in de personages,de wereld, etc. De gevechten duren me te lang, 30 min roll play de rest een gevecht. Het ligt waarschijnlijk ook wel aan de tijdsduur van de sessies...

De manier hoe de gevechten uitgespeeld worden zijn wel overzichtelijker als in DSA, omdat je weet waar je personage juist staat etc. Ik hou wel van wat tabletop'n, het doet me denken aan Mordheim en Armalion. Maar dat is dan ook het enige dat ik leuk vind aan D&D tot hier toe.

Yup, zo denk ik er op het moment over. Ik weet niet echt of ik het nog lang ga volhouden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Feedback D&D4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feedback D&D4   Feedback D&D4 Icon_minitimedi sep 06, 2011 3:00 pm

Ik vind het wel funny en amuseer me goed maar dat ligt vooral aan de andere mensen waarmee we spelen. Het spel op zich zie ik als een gezelschapsspel. Niet als een roleplay. Dus ja ik vind zo'n gevechtje wel eens tof maar nu niet om het uit te schreeuwen van plezier. Volgens mij zou ik het even tof vinden als we er een gezelschapsspelavond van maken. Wat ik wel tof vind is dat het eens iets nieuw is. Voor mij mag het blijven verder duren. Maar ik zou het ook niet zo spijtig vinden als het stopt. De armalioncampagne zie ik meer zitten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Feedback D&D4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feedback D&D4   Feedback D&D4 Icon_minitimedi sep 06, 2011 11:02 pm

Ik vind het best wel leuk maar idd jammer dat het korte sesies zijn en geen tijd om wat te rpen, het table top aspect vind ik ook best wel leuk aan het spel maar niet dat dit voor mij het spel maakt of kraakt (dan komen wel mijn warhammer figuren eens wat meer uit de kast) weet je tis eens iets anders maar dsa primeerd bij mij veel meer RP en daar doe ik het voor. Maar ik besef zeker dat het niet makelijk is om voor twee roll plays een campagne op te starten met plots ed en ik snap dat je eens voledig los wil gaan op de spelers group laat u maar eens gaan.

Als ik het nu eens anders bekijk qwa table top gezien vind ik dan wel games als decent iets leuker omdat daar nog meer overzicht is en verschijdene monsters mss dat eens proberen een maat van mij heeft dat en ik wil het wel eens vragen om te lenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feedback D&D4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feedback D&D4   Feedback D&D4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feedback D&D4
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feedback "de slacht om Gareth"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: D&D 4.0 :: Algemeen-
Ga naar: