DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimezo jul 10, 2011 9:59 pm

Zaterdag 6 Aug, 12 tot 18 uur.

Gaat door!!!

Oorspronkelijk bericht:
Melding: De 7de Aug kan ik, maar ik kom dan rechtstreeks van Reggea Geel. Kan het eventueel een uur later beginnen dan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema jul 11, 2011 1:28 pm

Als het voor mensen mogelijk is om van 13 tot 19 te spelen wel, anders beginnen we gewoon en pick je gewoon in.
Normaal is die sessie toch het begin van een nieuw avontuur, en moet iedereen nog wat op gang komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema jul 11, 2011 5:52 pm

Lol Mattias, je maakt het ons echt nie gemakkelijk eh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema jul 11, 2011 6:21 pm

Ik kan er niet aan doen. Ik tracht mijn sociaal leven terug op te bouwen na de break-up met mijn vriendin. En dat gaat niet als ik niets doe. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema jul 11, 2011 11:43 pm

hmmm ik denk dat ze dan bij ons ook werk gepland hebben zal eens checken morgen. want anders zie ik da uurtje later wel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema jul 11, 2011 11:55 pm

voor mij is dat normaal wel in orde, als ik nie naar school moet
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimewo jul 13, 2011 4:37 pm

Dries, heb je dat al eens kunnen bekijken op je werk?

Luc, hoe zit het moet jou?

Laurens, zou jij dat uur later kunnen spelen ivm Mathias? Ik weet dat dat wat moeilijk ligt ivm je ouders en eten.
Je kan natuurlijk altijd bij ons bleven eten. :-)

Ik kan er niet aan doen. Ik tracht mijn sociaal leven terug op te bouwen na de break-up met mijn vriendin. En dat gaat niet als ik niets doe. Wink
Is DSA dan geen deel van dat sociaal leven. ;-)
"I can be social". :-P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimewo jul 13, 2011 6:03 pm

Uiteraard maakt het er een deel van uit! But I need more! More! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 12:33 pm

Ok there has been a change of plans bij ons opt werk.

Vanaf heden ben ik aangstelt als stagedoend technicus spoorwerken (promotie promotie) en ze hebben mij opt arondisiment in essen geplaatst daar voor wat betekend dit voor dsa...

wel ik ga niet veel zondagen meer met de roege moeten werken normaal als ik in het weekend moet werken zal dit bijna altijd met de nacht zijn. dus op zich zal ik vanaf nu elke zondag wel terug kunnen.

Tenzij ze echt gaan gochelen en ik van hier naar daar zal moeten om werven op te volgen maar da zal nog ni direct gebeuren, moest dit zo zijn zal ik het op tijd melden.

dus voor die 7e kan ik al vanaf 12u ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 12:45 pm

Allé man, proficiat! Tof voor je promotie!
Hoelang moet je nu stage doen voor je vast benoemd bent in die functie?

Dus als ik het goed begrijp, ga jij nu verantwoordelijk zijn dat Mathias veilig bij ons geraakt tijdens DSA?
All hail Dries! :-P

Maar is goed nieuws.


Luc, Laurens? Geven jullie ons een statusupdate?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 3:51 pm

ja sorry voor de late reactie.. ik zit in frankrijk hé. Gelukkig is hier internet. Voor mij gaat dat wel, als ik zeg dat ik bij jullie eet of zo. komt wel in orde
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 3:54 pm

Aja, voor je school zeker, die nachtvluchten.
Helemaal vergeten.
Toch bedankt voor je respons!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 4:55 pm

Koen schreef:
Allé man, proficiat! Tof voor je promotie!
Hoelang moet je nu stage doen voor je vast benoemd bent in die functie?

Normaal gezien een jaar en daar zitten lessen mee tussen die ik denk in oktober of november gaan beginnen.

Dus als ik het goed begrijp, ga jij nu verantwoordelijk zijn dat Mathias veilig bij ons geraakt tijdens DSA?
All hail Dries! :-P

als ik toch eens op zondag moet werken met ne vroege en op tijd door kan opt werk wil ik matt gerust meebrengen ma zoals ik al zij in essen word er ni zo veel op zondag met de vroege gewerkt vooral 's nachts en denk da dan wa moeilijk word of ik moest natuurlijk bij de matt gaan slapen na de nacht he Wink

Maar is goed nieuws.


Luc, Laurens? Geven jullie ons een statusupdate?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedo jul 14, 2011 5:00 pm

Ik bedoelde het eerder prozaïsch: "Mathias komt met de trein, en jij zorgt ervoor dat die treinsporen er goed bijliggen.". Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gast
Gast




Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedi jul 19, 2011 2:14 pm

Ik kan ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedi jul 26, 2011 11:14 pm

zoals ik al vermeld had op de vorige dsa sessie heb ik dan een boogschiet wedstrijd op de grote markt te antwerpen en wou ik dus vragen om de sesie een weekje te vervroegen zien jullie dit allemaal zitten??
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimewo jul 27, 2011 12:37 am

ik zie er geen probleem in eigenlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimewo jul 27, 2011 8:50 am

An sich voor mij geen probleem, als iedereen dan kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gast
Gast




Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimewo jul 27, 2011 12:00 pm

Ik moet om vijf uur werken en weet ook nog niet of ik tegen dan een karakter heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambrax
graad 15
graad 15
Ambrax


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 41
Location : Schoten
Registration date : 20-10-10

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimezo jul 31, 2011 5:09 pm

mits het dus vandaag niet is doorgegaan doen we het dan op zondag 14??
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimezo jul 31, 2011 6:35 pm

Dat is de bedoeling ja.
Tenzij we volgende week zaterdag kunnen spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:13 pm

zaterdag de 6de gaat voor mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema aug 01, 2011 7:48 pm

Okeej ik heb een uitleg te doen. Er is veel in het honderd gelopen de 24ste hoewel ik alles had geplant om er te geraken. Ik zou de 24ste nen trein nemen vanuit Couvin om 6u55 en dan zou ik op tijd zijn gearriveerd, de dag erna zou ik terug naar de Ardennen vertrekken. Maar bij een avond spel de nacht ervoor ben ik door mijn knieën gezakt. Ik ben dan die ochtend dan maar naar het ziekenhuis van Chimay gegaan. Het bleek echter maar gewoon een overbelasting te zijn, wat met enkele nurofen op te lossen was. Ik kon dus diezelfde namiddag gewoon weer weg.
Nu waarom ik niet te bereiken was. Onze kampplaats was in de buurt van Le Mesnil ergens in een vallei in de bossen. Er zijn dus blijkbaar ook enkele deadspots in de Ardennen waar je geen gsm ontvangst hebt. Het hielp ook niet dat er geen elektriciteit was.

Swat, ik vind het heel jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn en vooral dat ik jullie niet op voorrand heb kunnen waarschuwen, maar zelfs mijn ouders wisten nog niet dat ik zondag avond even zou binnen wippen om de dag erop weer te vertrekken. Ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven. Wink

De 6de of 14de zijn goed voor me. Laat maar weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimema aug 01, 2011 11:34 pm

Schitterend!
Dan spelen we zaterdag!

Van 12 tot 18 uur.

Be there, or be a [].

----

En Mathias, geen probleem, zulke zaken kunnen gebeuren, ik weet dat het niet je gewoonte is. ;-)
Ik ben al blij dat alles terug goed is met je kniëen, heb je er geen last meer van?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitimedi aug 02, 2011 10:33 am

Neen, echt zeer raar. Die avond kon ik echt amper staan en 2 dagen later waren ze zo goed als nieuw. Allé tot zaterdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR   Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zaterdag 6 Aug - SPELSESSIE GAAT DOOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 6 september: laatste spelsessie WoD
» Zondag 6 januari - DSA gaat door!
» Als het nog gaat: zondag 3 oktober - JDV groep
» 8 december gaat niet door!
» [jdv] Groot nieuws: sessie JdV gaat door op 4 oktober

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: