DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Again: drinken en eten

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Ik verkies....
Geen geld, enkel water. Back to basics.
Again: drinken en eten Vote_lcap0%Again: drinken en eten Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ieder voor zich. Af mijn spullen! Grrr! ;)
Again: drinken en eten Vote_lcap0%Again: drinken en eten Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Een pot-systeem
Again: drinken en eten Vote_lcap60%Again: drinken en eten Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Andere geniale ideeën
Again: drinken en eten Vote_lcap40%Again: drinken en eten Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitimedi okt 12, 2010 1:05 pm

Jongens, zo kan het niet langer.

Gisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat er nog maar 2 flessen drank voor ons over waren na de sessie zondag.
Er zijn 9 flessen! gedronken vorige zondag.
In totaal hadden een iemand van jullie een fles Cola mee, en een iemand had een fles voor zichzelf mee.
Ik hoop dat jullie onzien dat hier een alle evenwicht zoek is.
Ik heb hier veel geduld met gehad, en ik begrijp dat het niet altijd even simpel is voor iedereen om wat drank/chips te kopen, maar dit is teveel van het goede.
Mag ik er iedereen op wijzen dat iedereen nu veel geld bespaart sinds we niet meer in Outpost spelen, voor een drankje daar koop je een fles drank. Om nog te spreken over de legers croque's die we lieten aanrukken. Het kan echter niet de bedoeling zijn dat ik me gedraag als een Traviaanse armenkeuken.

Aangezien verwijten niets oplossen, stel ik aan jullie de vraag hoe dit op te lossen.
Als jullie absoluut geen geld willen uitgeven voor DSA is dat goed, ik stel mijn kraantje graag ter beschikking.
Als julllie liever elk voor jezelf meebrengen, is dat ook goed voor me, ook al vind ik dat een ongezellig optie.
Anders stel ik voor dat we met een potsysteem gaan werken, waarbij iedereen een bijdrage levert per sessie, waarmee wij aankopen doen voor de sessie. Stel dan gerust een bedrag voor dat je ziet zitten om bij te leggen


Laatst aangepast door Koen op di nov 29, 2011 5:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitimedi okt 12, 2010 5:55 pm

Lache, ik had een fles 7up mee, blijkbaar ben ik deze vergeten uit men zak te nemen. Maar swat, het principe dat we nu hebben vind ik nog steeds optimaal. Ik zal er in ieder geval voor zorgen wat meer snacks en een fles limonade mee te brengen de volgende sessie voor de hongerigen en dorstige onder ons.

-Matt-
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitimewo okt 13, 2010 12:24 pm

ik neem tegenwoordig altijd m'n eigen fles mee vermits ik light drink :s Ik snap wel dat de rest dan ook niet van die fles drink. Maar damm 9 flessen ! wth.. dat kan zelfs bijna niet! Maar ik vind het van mat eigenlijk het beste... iedereen neemt iets voor zichzelf mee om te drinken, en je neemt iets mee voor de groep om te eten. Dat leek mij toch het beste. Maar dan moet iedereen het natuurlijk volhouden om zijn eigen dingen te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitimewo okt 13, 2010 7:55 pm

Dat is niet wat mat bedoelde ^^"

die fles drinken die hij was vergeten was niet enkel voor zichzelf bedoeld
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:08 pm

ja dat had ik al door ^^ maar ik bedoelde: geen pot of zo en geen water.. Ik wil wel drank voor iedereen meebrengen maar dan is mijn fles light helemaal op na één rondje snap je. Ik kan volgende keer wel weer voor een zak chips zorgen. Dat heb ik de vorige keren niet gedaan Smile. Maar ieders drank voor zich lijkt mij het beste. Dan heb je zeker genoeg mee voor jezelf en dan kan je nog wat delen als je even iets anders wilt drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Again: drinken en eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Again: drinken en eten   Again: drinken en eten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Again: drinken en eten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Algemene Afspraken-
Ga naar: