DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Playing the Obnoxious One

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Playing the Obnoxious One Empty
BerichtOnderwerp: Playing the Obnoxious One   Playing the Obnoxious One Icon_minitimema aug 31, 2009 10:08 pm

Hummm, dit post ik voor hen die Thenaka dood willen laten gaan met de bedoeling hen van gedachten te doen veranderen. Hij heeft zijn redenen waarom hij zo is pirat en je kan altijd op hem rekenen als het er op aan komt niet? ^^

http://theharrow.com/rpg/index.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Playing the Obnoxious One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Playing the Obnoxious One   Playing the Obnoxious One Icon_minitimedi sep 01, 2009 10:27 am

Hehe, zalige quote: " ... and did you hear about that adventurer who accidentally killed his kid when the child leaped out of the shadows to play "monster" with Daddy one night?"

Dat zou nog iets voor Thenaka zijn als hij zich eindelijk zou settelen. Die reflex het zwaard te trekken bij nog maar een hint van gevaar.
Ik ben er zeker van dat elke avonturier één of andere psychologisch afwijking heeft. Waarom anders zou hij verder doen met wat hij doet. Iemand die helder in zen kop is zou dat leven al lang verlaten hebben. Ze worden bijna dagelijks geconfronteerd met de dood. En ze verkiezen dit leven boven het normale huisje,tuintje gedoe. Zelfs met Dawn moet er iets niet kloppen. Smile . Een priesteres van Tsa, ze aanbid het leven en alles wat mooi en glinsterend is in de wereld. Maar het leven dat ze verkiest is grauw, zwart en doordrenkt met bloed en tranen. En toch kan ze haarzelf doen lachen en met liefde naar de wereld kijken. (Femke ik gebruik jou personage als voorbeeld omdat ik buiten Thenake, dat van jou het beste ken, wegens je er al even lang mee speelt als ik met dat van mij.)
Thenaka pakt dit alles op een heel andere manier aan. Hij sluit zijn gevoelens af, hij dwingt zichzelf nimmer de pijn moet voelen die gepaard komt met het doden van andere mensen.Zo ervaart hij het gevoel als een verre echo. Het probleem is echter dat hij ook de rest van zijn gevoelens mee afsluit. Liefde, barmhartigheid, geluk, deze zijn samen met de rest ergens opgesloten diep in Thenaka's hoofd. Deze smart stapelt zich dagelijks op en uiteindelijk krijg je het sociopatische gedrag dat Thenaka vertoond. Waar alles gaat over het bestrijden van het kwaad. Het kwaad is het centrum van Thenaka IK en alles draait daar rond. ^^

Allé genoeg, ik begon hierover te denken na het lezen van het artikel en heb het dan maar opgeschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Playing the Obnoxious One
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: De herberg :: Artikel van de week-
Ga naar: