Na een lange stop beginnen we aan een nieuwe RPG, Second Sight.
Dit spel gaat een viertal sessies beslaan, en de eerste sessie gaat door op 2 aug, bij ons thuis. Dit van 12 tot 18.
Ons adres is: Markt 22, 2de verdieping rechts 2900 Schoten
Iedereen brengt wat knabbels of drinksels mee, zodat we niet verhongeren. :-) Alvast goedkoper dan Outpost.
Mensen met de fiets: neem een goed slot mee, binnen kan je fietst nergens staan.
Als je 2 augustus niet kan, maar 1 augustus wel, laat dit dan weten, eventueel verzetten we de sessie dan.
Laat snel weten of je kan!
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie za jul 25, 2009 2:06 pm
Ik zal de twee boeken die nodig zijn wel meenemen dan he, print jij personage bladeren af. hier is een link voor de pdf versie: http://download.white-wolf.com/download/download.php?file_id=164 Zal er ook wel voor zorgen dat ik wat tienzijdige dobbelstenen mee breng.
Als ik de tijd heb zal ik wel Indomie gaan halen voor iedereen, ze kosten maar 30cent per pak en zijn uber snel klaar. allé, als je het niet erg vind dat ik een pot gebruik om ze klaar te maken.
Matt
Kareja Zusterschap vd wijsheid
Aantal berichten : 127 Leeftijd : 34 Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen Registration date : 15-08-08
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie za jul 25, 2009 3:20 pm
OH NOES! Ik kan niet op 2 augustus, maar wel op 1 augustus... Gaat dat nog om het te verzetten eventueel? Ik keek er echt al naar uit :S
Moeten we trouwens al iets voorbereiden van personage?
Matt Zwaarddanser
Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 38 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie ma jul 27, 2009 9:02 am
Als het naar 1aug veranderd kan men dit dan zo snel mogelijk laten weten, liefst voor di avond maar woensdag ook goed. ^^
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie ma jul 27, 2009 10:01 am
Dan wordt het 1 augustus!
Iets voorbereiden, niet echt, alles wordt dan uitgeklaard. Ik ga, als ik tijd vind ervoor, wel een der dagen een snelle schets van de campagne op het forum zetten.
Een pot kan je vast bij mijn keukenprinses behalen, ik heb weinig te zeggen over de keuken. ;-) En dat is maar beter zo...
Mathias, kan jij je karakter al op voorrand maken? Gewoon een mortal, tot 3 flaws mag je nemen, alle normale regels. Verder mag je kiezen, of je kiest zelf je power(s), voor een totaal van 7 merti punten, die je ook in gewone merits kan stoppen, of je laat mij je power kiezen, die ik je niet vertel, en dan krijg je 2 meritpunten extra voor je power.
Is dat duidelijk?
Aantal berichten : 127 Leeftijd : 34 Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen Registration date : 15-08-08
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie ma jul 27, 2009 10:13 pm
Wiehoe!
Koen Spelleider
Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 36 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie di jul 28, 2009 4:05 pm
Dus, Mathias en Caroline kunnen al.
Dimitri, Laurens, hoe zit het met jullie?
Matt Zwaarddanser
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie di jul 28, 2009 6:00 pm
dimi kon he hij heeft het enkel op ander topic geplaatst
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie wo jul 29, 2009 9:47 am
Dan kan dus iedereen, geweldig! Tot zaterdag!
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie wo jul 29, 2009 7:12 pm
Ik breng alvast een zak krakelingen, wat zoute pinda's en van die stokjes met zout erop mee :3
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie do jul 30, 2009 9:32 am
Wij zullen wel voor wat drinken zorgen, dan moeten jullie niet met de flessen zeulen.
Matt Zwaarddanser
ja normaal wel, kan zijn dat'k die al weg gegooid heb omdat het niet zeker was dat we gingen spelen, maar dan maak'k die wel opnieuw tegen morgen zodat er zo weinig mogelijk tijd wordt verspild met het maken van karakters
Koen Spelleider
Goed, dan kan jij wat helpen met karakters te generaten voor de andere spelers.
Voor de andere spelers, denk al maar eens over het volgende na:
Je gaat een karakter spelen dat buitengewoon normaal is, die tegenwoordig leeft in en rond de stad Antwerpen. Je mag je leeftijd zelf kiezen, van kind tot bejaarde, je beroep, je hobbies... let wel, je moet een gewoon karakter kiezen, dus geen top-secret CIA-agent, een nobelprijswinnaar, een wereldberoemde ster, gewoon een grijze muis. Maar lang zullen ze niet een grijze muis blijven...
Koen Spelleider
Onderwerp: Re: 2 augustus, Second Sight sessie di aug 04, 2009 10:35 am
Dammit, er staat inderdaad tot 6... maar goed dat ik er niet voor gewed heb.