DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Examens en andere marteltechnieken + vakanties

Ga naar beneden 
+2
Matt
Koen
6 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:59 pm

Kan iedereen hier even posten vanaf wanneer to wanneer hij niet meer gaat kunnen spelen vanwege examens en studie? En wanneer zijn die examens afgelopen?
Als ik dat weet kan ik een betere planning opstellen.

Btw, zijn er al mensen die weten of ze naar het buitenland gaan in de vakantie? Of mensen met een vakantiejob?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimevr mei 01, 2009 1:26 pm

hummm, ik kan vannaf het weekend van de 23ste tot 11juni zeker niet erna ben ik vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimevr mei 01, 2009 1:31 pm

Ja, vanaf dat weekend (de 23ste) kan ik ook niet meer, de einddatum is mij tot op heden onbekend
Terug naar boven Ga naar beneden
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimeza mei 02, 2009 3:12 pm

Ook ik kan vanaf het weekend van de 23ste niet meer, en dit zeker tot vrijdag 26 juni want mijn laatste examen valt op de allerlaatste dag van de examenperiode.

Ik ben nog niet zeker hoe mijn vakantie eruit gaat zien, met vakantiewerk en herexamen en reisjes en al :S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedi mei 12, 2009 3:30 pm

Dimi, Laurens, weten jullie al meer over jullie examens? Vooral de einddatum interesseert me!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedo mei 14, 2009 2:54 pm

Koen zie je het zitten om tussen de 12de juni en de volgende speel datum met mij dat backup personage te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedo mei 14, 2009 3:02 pm

LOL, je gaat er echt vanuit dat Thenaka zijn dagen geteld zijn he.
Mij goed, ik zal het eens bekijken wanneer dat zou gaan voor me.
Al een idee wat je zou willens spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedo mei 14, 2009 9:14 pm

Neen dat niet echt, ik ga het in iedergeval voorzichtiger aan doen in gevechten.

Ja ik heb al wel een idee, een kluizenaar uit het land van waar de niveesjes uit komen. Een kind van de maan (weet de correcte term niet echt.), hij moet met dieren kunnen praten en te toekomst kunnen voorspellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:12 am

Moet zich in een wolf kunnen veranderen? Dat is ook wel zo cool.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimevr mei 15, 2009 9:03 am

ja ik dacht het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimema jun 22, 2009 11:33 am

ik heb examens op 10 en 16 september. Dus pak dat ik een 3 weken daarvoor niet mee kom doen. ik ga na m'n examens nog twee weekjes op reis maar dat ligt nog niet vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedo jun 25, 2009 4:10 pm

examens zijn gedaan, maar 25 en 26 augustus moet ik terug naar school, Chemie en Fysica was bij mij zo goed dat ik het nog eens mag doen, btw, zijn er hier goede fysici die mij wat willen helpen? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimedo jun 25, 2009 5:01 pm

Caroline misschien eens mailtje sturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitimeza jun 27, 2009 6:33 pm

Hoor ik hier een noodroep om een fysicus? Very Happy Ge kunt met al uw vragen gerust bij mij terecht hoor :] Laat maar iets weten waar ge juist problemen mee hebt en dan zal ik daar wel een uitleg voor verzinnen (voor zowel fysica als chemie, zou ik normaal wel allebei moeten kunnen Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Examens en andere marteltechnieken + vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens en andere marteltechnieken + vakanties   Examens en andere marteltechnieken + vakanties Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Examens en andere marteltechnieken + vakanties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Examens... toy toy toy
» Andere RPG's
» Examenperiode, vakanties, vakantiewerk, ...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: