DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ferdok, de naamloze geweide

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Ferdok, de naamloze geweide Empty
BerichtOnderwerp: Ferdok, de naamloze geweide   Ferdok, de naamloze geweide Icon_minitimewo dec 17, 2008 10:57 pm

Altijd in zwart en bruintinten gekleed, loopt hij met een kap over zijn hoofd door de wereld. Hij lijkt altijd in schaduwen gehuld, alleen zijn groene ogen gloeien fel op als hij tegen je spreekt. De man zijn gezicht staan vol met rimpels, en is door haat verwrongen. De goden, het leven, de huidige orde, alles staat hem tegen. Enkel bij zijn vrouw lijkt hij wat te herleven. Zowel in zijn als haar gezicht staan zware littekens (mensen met heelkunde-wonden > 6 herkennen het als de littekens van de zorgenpokken). Hij is een getekend man.
In tegenstelling tot andere anarchisten waar de groep regelmatig met omgaat, is de intelligentie van Ferdok echter niet te onderschatten. Zoals de groep al heeft ondervonden, manipuleert en liegt hij waar het ook maar kan om zijn doel te bereiken.
Wel lijkt het het overbodig doden van onschuldige passanten tot een minimum te passeren, en lijkt hij zijn aanvallen op de orde zeer gericht op priesters en vijandelijke krijgers te richten.
Aan zijn zij heeft hij altijd zijn dolk uit zwart metaal, met een groene smaragd aan het heft, in de vorm van een doodskop. Wanneer hij iemand daarmee de laatste steek geeft (naar borons hallen?) gloeit de edelsteen kwaadaardig groen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Ferdok, de naamloze geweide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferdok, de naamloze geweide   Ferdok, de naamloze geweide Icon_minitimewo dec 17, 2008 11:02 pm

hoewel mijn vrienden blijkbaar geen goede dunk van hem hebben, vond ik hem best een aangename persoon, zelfs nu ik zijn geloof ken is hij niet echt een man waarin ik kwaad zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Ferdok, de naamloze geweide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferdok, de naamloze geweide   Ferdok, de naamloze geweide Icon_minitimedo dec 18, 2008 12:52 am

Ik vind hem een zeer onvoorspelbaar man en iemand met wie er zeker rekening moet worden gehouden. Maar ik heb hem nog nooit goede mensen kwaad zien doen, of anders zien handelen dan ikzelf in zijn positie had gedaan. Enkel het feit dat hij zijn ware zelf verbergt voor zijn vrouw vind ik niet kunnen. En dat gedoe met dat zwarte zwaard vond ik toch ook wel een beetje verdacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Ferdok, de naamloze geweide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferdok, de naamloze geweide   Ferdok, de naamloze geweide Icon_minitimedo dec 18, 2008 1:00 am

Als Thenaka zijn kans ziet zal hij geen twee keer nadenken om Ferdok te doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ferdok, de naamloze geweide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferdok, de naamloze geweide   Ferdok, de naamloze geweide Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ferdok, de naamloze geweide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: NPC's-
Ga naar: