DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Spam vanuit Caroliens vragentopic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daan
Grenswachter
Daan

Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:01 am

Maar dan wordt je boos omdat ze nadien terug willen vechten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:05 am

Ja T_T
Daan
Grenswachter
Daan

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:06 am

Zou je niet, tezamen met alle andere Tsa-priesters, een gigantische Aura van de Regenboog kunnen oproepen? Eentje dat het hele continent bedekt? =D
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:12 am

vast wel, maar waarom?
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:13 am

alhoewel, nee, dat werkt enkel op jezelf, dus heeft niet echt een reikwijdte
Daan
Grenswachter
Daan

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:13 am

Aura vd regenboog is toch dat niemand nog wil vechten? OF is dat wonderzame bloemenpracht?
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10, 2008 1:41 am

Inderdaad, dat klopt. Maar dat zou iedereen in gevaar brengen, want de zwarte landen vechten toch met pacteerders, en demonen? Dan zoudne jullie niet meer willen vechten, maar zij wel al te graag. Daarbij vinden zelfs Tsa-priesters het beter dat pacteerders en demonen (en oook chimarae) sterven.

Arme Carolien, haar hele topic volgespammed
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt

Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 11, 2008 10:14 pm

Even voor de verduidelijking. Thenaka is boos dus "i let him go with flow" (ken de correcte term in nederlands niet) Dus neem zijn woorden niet al te persoonlijk op hé hij is maar fictie Wink . K'vind het echt zalig om hem zo tekeer zien te gaan ^^ .
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt

Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 11, 2008 10:16 pm

Haja en nog iets wat vinden de mensen achter de personages van de ruzie? Ik bedoel wat vinden wij als 'beschaavde' mensen uit een moderne tijd ervan?
Daan
Grenswachter
Daan

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 12, 2008 12:44 am

Persoonlijk vind ik Dawn een beetje hippocriet, ze wil Kareja van kant laten maken, maar als wij onze wapens trekken tegen een aanstormende groep borboradianen, necromantiërs of wat dan ook vind ze dat we geweldadig zijn Smile
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 12, 2008 1:47 am

Ik weet het. Ik vind dat zelf ook. Haha. Hey, als een welwillende pacteerder sterft, spaart dat mensenlevens hoor.

Ik vind het discussiëren wel leuk, al erger ik me er af en toe dood aan. Soms ga ik er te veel in op. Maar ik zeg vaak ook dingen die ik als mezelf niet goed vind hoor. Maar ja, dat is roleplay.
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja

Aantal berichten : 127
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 12, 2008 2:21 am

Haha, ik vind het geweldig dat er zo actief gediscussieerd wordt Very Happy Alleen gaan jullie er inderdaad soms wel erg hard in op en dan krijg ik schrik dat er met scherpe voorwerpen gesmeten gaat worden Razz Als je al drie keer met hetzelfde argument hebt geprobeerd je tegenstrever te overtuigen en het lukt niet, kun je het misschien even laten rusten? Gewoon een ideetje Razz
Maar zolang het allemaal ingame blijft is het super, en het maakt het ook gemakkelijker om je nog meer in te leven in het verhaal en de personages.
http://lamoth.deviantart.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Spam vanuit Caroliens vragentopic   Spam vanuit Caroliens vragentopic - Pagina 2 Icon_minitime

Spam vanuit Caroliens vragentopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: De herberg :: Herberg "Koning der zeven zeeën"-
Ga naar: