DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De zwarte ridder

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 07, 2008 11:54 pm

In een compleet zwart harnas, dat hij sinds het begin van het tornooi nog niet heeft uitgedaan, zaait de zwarte ridder overal haat, dood en verderf.
Hoewel hij een uitermate sterk en goed vechter is, is het moeilijk om respect voor deze man op te brengen vanwege zijn ongodelijke houding tegenover het keizerrijk.

Hij vecht met een Ogerschelle, met 4 knotsen aan, en heeft een masker in een lugubere versie van een bloeddorstige vossekop. Hij rijd op een pikzwart paard en heeft twee schildknapen waar de tong van uitgesneden is.

Hij heeft momenteel tentarrest van de Rijksregente, nadat hij Rohaja in elkaar had getimmerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimewo okt 08, 2008 1:25 am

Ik kan zijn vechtstijl niet goedkeuren (niet dat ik vechten ooit goedkeur) en wat hij met zijn schildknapen heeft gedaan vind ik tevens afschuwelijk. Ik hoor dat hij uit de zwarte landen komt. Ik vraag me af wat Dextrot uitvoert, om zo'n individu rond te laten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedo okt 09, 2008 12:18 am

Het verbaasd me dat we hem niet af mochten maken, ergens begrijp ik de logica van de Rondrianen, maar dat moet je toch niet op een pakteerder gaan toepassen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Wolfhart
graad 15
graad 15
Wolfhart


Aantal berichten : 129
Leeftijd : 36
Location : Sint-Gillis-Waas
Registration date : 22-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 13, 2008 3:14 am

Ik kan niet anders zeggen dan dat het oneerlijk zou geweest zijn moesten we hem gekilled hebben adhv magie.

pakteerder of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kiran.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 14, 2008 6:56 pm

Er zijn geen woorden om de staat waarin Thenaka zich monteel bevind uit te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedo okt 16, 2008 12:02 am

Oneerlijk? Jij hebt nog nooit oorlog meegemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedo okt 16, 2008 9:06 am

Mijn beste wolfhart soms moet je dingen doen waardoor anderen je bezien als een moordenaar of als iemand die de wegen van de goden niet volgt, maar er is geen andere oplossing. Stel je voor dat je met 20 man 150 vijandelijke soldaten moet weten te stoppen wat doe je dan mijn Rondriaanse vriend? Voormij was de keuze simpel. Op het moment dat de zon was ondergegaan slopen enkelen van ons het vijandelijke kamp binnen en vergiftigde hun water en bier. De volgende nacht zouden we toeslaan. het was een traag werkend gif, dus ze zouden nog instaat zijn een hele dag te reizen. die volgende avond lag meer dan de helft te sterven of was al dood, hun darmen en maag opengescheurd door het gif. De enkelen die nog recht stonden konden hun wapens amper vasthouden door de krampen die ze hadden in buik. Die nacht doode we 150 keizerlijke soldaten, waaronder: 1 kolonel, 4 kapiteins, 2 sergants een priester, en een tovenaar. En dit zonder één van mijn vrienden te verliezen, ik was toen 14 jaar oud Wolfhart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedo okt 16, 2008 2:18 pm

Thenaka, je grendeloze wreedheden blijven me verbazen. Ik weet niet in wat voor situatie je jezelf had verwerkt toen je 14 was, maar er was vast nog een andere oplossing geweest. En goed, gedane zaken nemen geen keer, maar moet je een ridder, die welliswaar vecht, maar toch op een eerlijkere manier, ervan overtuigen jouw weg in te slaan? Kijk wat die wreedheden van je hebben gemaakt. Wens je dit anderen toe, Thenaka?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimeza okt 18, 2008 12:01 am

Wat die wreedheden van mij gemaakt hebben is iets om te vrezen. Ik heb geleerd de pijn te omarmen om mijn wraak des te zoeter te laten proeven Eerwaarde. Tot op de dag dat Boron me aanraakt zal ik een wapen zijn tegen die 'wreedheden'. Ik zal nooit terug dijnzen om mijn handen vuil te maken.
Eerwaarde de dag dat u oog in oog staat met het kwade zullen we dit gesprek opnieuw houden. Tot dan zou ik je vriendelijk willen verzoeken dat u uw preken voor u zelf houd. Jij hebt geen benul waarover je het hebt en ik denk niet dat je dat ooit zal doen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhart
graad 15
graad 15
Wolfhart


Aantal berichten : 129
Leeftijd : 36
Location : Sint-Gillis-Waas
Registration date : 22-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimeza okt 18, 2008 5:34 pm

Wolfijn, thenaka..
hoe je het draait of keert, als rechtvaardige, beschaafde mensen kunnen wij elk geschil oplossen door gebruik te maken van de voorgeschreven regels, en dienen wij ons persoonlijke wrok opzij te schuiven.
Zelfs tegen de vuilste Nostriaanse Hond, is het ongeoorloofd hem zonder proces te kelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kiran.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 20, 2008 11:08 am

En dat mijn beste is een perfect voorbeeld van hoe naïef jullie westerlingen wel zijn. Dus Wolfhart jij zal een Pakteerder een eerlijk proces geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 27, 2008 1:35 am

De naam van de Zwarte Ridder kennen we eindelijk, Udalbert van Weertlingen, de vader van de, en vorige, maarschalk van het keizerlijke leger. We moeton ons nadat we de riolering leeg hebben gehaald eens nadenken aan wat hij zei, de boodschap van Galotta:

Uwe 1000 jaar zij voorbij, ik, Galotta, vorder jullie allen voor de onderwerping van de troon en de uitlevering van Rohaja. Ik verwacht jullie antwoordt bij volle maan, als jullie je niet onderwerpen zal ik Gareth in naam van Blacharaz met de grond gelijk maken, en er een nieuwe stad opzetten, wat de derde grote stad in het grote rijk zal zijn, zo spreekt de keizer van Galjorhat.


Dit is zo wat ik ervan heb onthouden, hebben jullie een betere versie?


Laatst aangepast door Wolfjin Imonem op ma okt 27, 2008 11:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 27, 2008 1:39 am

^^ enkel de naam, die is Udalbert
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 27, 2008 10:54 am

En de stad van waaruit Galotta jullie bedreigt noemt "Yol-Ghurmak" naar de helse plek in de zevende sfeer. Dit is de naam van de hoofdstad van Transysilien.
Van hieruit regeert Galotta. De stad is gebouwd op de ruines van Ysillia, de verwoeste keizerlijke stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 27, 2008 11:42 am

En Transysilien ligt net achter de Zwarte Sikkel, waar wij naartoe gaan =(
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema okt 27, 2008 3:01 pm

Inderdaad. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 28, 2008 4:30 pm

Eindelijk heeft Thenaka de kans gekregen verdaders bloed te doen vloeien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 28, 2008 4:45 pm

And to what price. Impulsieverik
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 28, 2008 5:19 pm

Krijg dat te horen van een TSA-gewijde!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimedi okt 28, 2008 5:32 pm

Hahahaha, inderdaad. maar het is toch zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimezo maa 29, 2009 2:15 am

De zwarte ridder is dood teruggevonden voor het paleis, zijn harnas opengescheurd, er staken horens uit zijn rug.

Zijn zoon, Leomar, lijkt van de aardbodem verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimezo maa 29, 2009 4:53 am

oO Eum... is het zeker de zwarte ridder die in het harnas zat? Want dat ding ging nooit open...
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimezo maa 29, 2009 1:36 pm

Je hebt zijn gezicht gezien, en het was wel degelijk de vader van Leomar die er dood lag. Vrij zeker dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimezo maa 29, 2009 6:39 pm

Ok dan... geen idee wat daar is gebeurd ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitimema maa 30, 2009 10:26 pm

Kwamen de hoorns van binnen uit of van buiten uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De zwarte ridder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwarte ridder   De zwarte ridder Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zwarte ridder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: NPC's-
Ga naar: