DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag tot vertalingen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimema sep 15, 2008 11:50 pm

Zijn er specifieke delen die jullie handig zouden vinden om vertaald te zien? Vraag het aan en dan zorg ik (in de mate van het mogelijke/tijd) dat ik het hier vertaald neerzet.
Dit mag zowel over achtergrond als regelvertalingen gaan.

Let wel, niemand geeft die downloads dan door zonder mijn toestemming (Vanwege copyrightredenen)!

Wees vooral niet te verlegen om dingen te vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimezo okt 19, 2008 5:45 pm

MFF is gekopieerd, probleem: 10 megabites per blad, ik zou het kunnen aanpassen, bestand kleiner maken, maar dan is het onleesbaar. Ik neem gewoon ze gewoon in vijfvoud mee, ok?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimezo okt 19, 2008 10:09 pm

perfect!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gast
Gast




Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimewo dec 22, 2010 4:01 pm

Kunnen de schelmenspreuken vertaald worden of heeft iemand deze in het NL? Ik had ze, maar ben ze kwijtgespeeld in de grote computecrashramp van 2009...
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimewo dec 22, 2010 4:14 pm

uuhm ik denk dat alle spreuken van de liber cantiones op mandragon staan in het nederlands maar ik weet niet precies waar.. moet je eens aan koen vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimewo dec 22, 2010 4:23 pm

Ja daar heb ik al wat gezocht, zonder succes
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimewo dec 22, 2010 11:23 pm

ik heb ze miss nog op een andere computer staan maar weet het niet zeker.. het is toch de liber dat je nodig hebt hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimedo dec 23, 2010 12:55 pm

errr, als ik eerlijk ben weet ik niet juist wat je daarmee bedoelt...
Terug naar boven Ga naar beneden
lyam
graad 15
graad 15
lyam


Aantal berichten : 479
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimedo dec 23, 2010 6:12 pm

uuhm gewoon het spreukenboek van dsa, ik ben ook niet echt thuis in al die boeken :p ik weet niet of er meerdere zijn. Maar alle magierspreuken staan er zeker in en als ik me niet vergis die van schelmen en zo ook. Deze zijn volledig in het nederlands vertaald ergens op mandragon, ik zal ook nog wel eens zoeken op m'n computer of ik ze nog heb. anders kan ik ze wel eens doorsturen of zo. Maar dan staan ze wel alfabetisch hé, en ik bedoel alle spreuken. Dus als je specifiek de schelmenspreuken nodig hebt zal je ze ertussen moeten gaan zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimedo dec 23, 2010 6:40 pm

okee, geen probleem, bedankt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:43 pm

Je kan alle nederlandse spreuken downloaden via http://rapidshare.com/files/439398594/spreuken.zip.

Gelieve dit NIET massaal te verspreiden, het waren mijn moderatorhanden op MDG die de spreuken heeft weggehaald. Op publieke schaal voorspellen die files immers "lawsuit".

Maar geniet er van. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gesponsorde inhoud





Aanvraag tot vertalingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag tot vertalingen   Aanvraag tot vertalingen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag tot vertalingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waanzinnig slechte vertalingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Huisregels-
Ga naar: