DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Franka Salva Galahan

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimedi sep 09, 2008 10:33 am

De kleine (87 HV groot), frele en mooie roodharige verschijning, loopt met de gratie van een hinde.
Als kunstliefhebster en vredelievende heerser bekend, voert de gravin over haar stad Honingen een zachtaardig beleid. Ze doet veel werk voor de armen en mindere van geest, en is razend populair onder de bevolking.
Haar schijnbare leeftijdsloosheid komt waarschijnlijk van het elfse bloed van haar moeder, de halfelf Aneste Valkenwind.
Ze is getrouwd met Aisco von Luring, en schonk hem twee zonen. De twee leven echter niet meer samen, waarom is niet bekend.
Er wordt gefluisterd dat ze vroeger een affaire had met Raidri Conchobair, de legendarische zwaardkoning.

Honingen is de op een na grootste stad in Albernia, na Havena. Het is bekend vanwege zijn honing.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimedi mei 12, 2009 10:19 am

Volgens de geruchten heeft Franka het bevel aan een paar alberniaanse soldaten gegeven om de helden gevangen te nemen om ze te ondervragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimedi mei 12, 2009 4:20 pm

Ik heb haar nooit sympathiek gevonden. Altijd veel te opdringerig en klagerig, maar dit gaat toch wel te ver! Als het meer dan een gerucht is, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kareja
Zusterschap vd wijsheid
Kareja


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 34
Location : Deels Zoersel, deels Antwerpen
Registration date : 15-08-08

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:49 pm

Het is duidelijk dat zij en Jast Gorsam ons tegen de ander proberen op te zetten, maar wie van de twee de waarheid spreekt en ons écht wilt helpen is voor mij nog geen uitgemaakte zaak. Tot die tijd vertrouw ik geen van beide.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lamoth.deviantart.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimewo mei 13, 2009 4:50 pm

Gho, ik vertrouw haar meer dan Jast Gorsam, maar dat zegt niet dat ik veel vertrouwen in haar heb. Politiek is en blijft corrupt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimewo mei 13, 2009 6:37 pm

Jast Gorsan heeft nooit een kwaad woord over haar gezegd tegen ons, en ook niet dat we van haar weg moesten blijven. Ik vertrouw hem veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimewo mei 13, 2009 8:14 pm

Ik vind die veel te gul, die probeerde ons veel te hard aan zijn kant te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitimewo mei 13, 2009 8:21 pm

Ach, dat begrijp ik wel. Het kan vast geen kwaad om "de helden van Gareth" als kennissen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Franka Salva Galahan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franka Salva Galahan   Franka Salva Galahan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Franka Salva Galahan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: NPC's-
Ga naar: