DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rohaja von Gareth

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimema aug 11, 2008 5:17 pm

Rohaja von Gareth is de toekomstige keizerin van het Keizerrijk, en daarmee waarschijnlijk de toekomstige machtigste persoon op Avonturië.
Met haar wilde rode haren en haar betoverende blauwe ogen is het meisje vaak het centrum van de (mannelijke) aandacht. Het feit dat haar toekomstig gemaal zich "keizer van het Keizerrijk" mag noemen zal er ook wel iets met te maken hebben.
Zelf houdt ze echter niet echt van al dat hoodse gedoe, en is ze een -vrij getalenteerde- krijgster. Het corset van prinses daagt ze enkel met tegenzin. Dit zorgt ervoor dat vele hoveling achter de rug van de keizerlijke famillie erover roddelen, dat Rohaja nooit een goede keizerin met verantwoordelijkheidszin kan worden.

Rohaja von Gareth Rohaja_von_Gareth
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimema aug 11, 2008 5:24 pm

Lijkt me een beetje hulpeloos te zijn. Misschien iets te goed van vertrouwen bij sommige mensen, een beetje weinig mensenkennis. Ik wens haar zeker geen kwaad toe en ze lijkt me een meisje waar ik zeker mee vrienden zou kunnen worden, maar haar naieve hoofdje gaat zelfs dat van mij te boven.

Ik hoop dat ze er toch toe komt om me te vertellen wie haar huidige geliefde is, zodat we haar 'probleem' op kunnen lossen zonder al te veel tussenkomst van 'Nimrod'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimedo aug 28, 2008 7:46 pm

We'll never know... Dat weet'k zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimema feb 09, 2009 2:10 pm

De hoop van het middenrijk is gestoren op 24 peraine, 1027 na BV.
Alle ogen zijn nu gericht op haar broer, Selindhal.

Maar hoe zal de politiek van het middenrijk hierop reageren, als er tenminste nog een middenrijk overblijft om politiek over te bedrijven?

En hoe zal haar moeder erop reageren, Emer ni Benain? Eerst haar man, dan Ypolitia die haar heeft verraden, en nu de dood van Rohaja. Gaat ze nog wel de kracht hebben om het rijk verder te leiden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimezo feb 22, 2009 11:14 pm

Misschien dat Ypolitia een betere vorstin is als haar broer,...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitimedo maa 12, 2009 11:20 am

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gesponsorde inhoud





Rohaja von Gareth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rohaja von Gareth   Rohaja von Gareth Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rohaja von Gareth
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [speech] Rohaja - Slag op het Mytraelsveld
» Gareth
» Hal van Gareth
» Marcus Van Gareth
» Selindian Hal van Gareth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: NPC's-
Ga naar: