DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimedo mei 08, 2008 12:11 am

Omdat ik mischien wat te kort ben geweest in het gesprek met de hofmagiër, omdat ik absoluut in het verleden de volgende sessie wou beginnen, wil ik jullie de kans geven een gesprek aan te gaan met hem en eventuele vragen te stellen (strikt ingame). Hoewel de uitkomst al vaststaat (Welkom Aranië 30 jaar geleden), kunnen jullie zo belangrijke informatie verkrijgen.

---

De tovenaar schikt zijn gewaad goed, en vraagt: "Nog vragen?"


Laatst aangepast door Koen op ma nov 03, 2008 4:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimedo mei 08, 2008 6:26 pm

Eum ja.... eum... weet jij waar mijn hondje naartoe is? =^^=
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimedo mei 08, 2008 6:31 pm

De tovenaar streelt Dawn met een lichte aarzelling in zijn ogen over haar hoofd: "Wees maar gerust meisje, alles komt goed."
Dan wend hij zich tot de rest van de spelersgroep: "Zie nu wat er van haar geworden is, jullie kunnen je vriendin dit toch niet aandoen? Jullie moeten haar heloen. Mijn hart breekt als ik haar zo zie."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimevr mei 09, 2008 9:17 am

Met een zure grimas rond zijn lippen kijkt Thenaka dawn aan en draait zich vervolgens om naar de magiër.

"Als je haar beter kende zou je daar tweemaal over nadenken..." zegt Thenaka met de bedoeling luchtig over te komen, maar hij betrapte zichzelf erop dat er één enkele traan over zijn wang naar benden droop. "Maarja... Ze is de enige vriend die ik heb, en kan haar niet zomaar aan haar lot overlaten."

Na enkele seconden stilte hervatte Thenaka het gesprek. "Wel, zou het ook werken om de baby ergens anders te laten opgroeien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimezo mei 11, 2008 1:50 pm

Dat zou je kunnen proberen, maar we spreken hier wel over de prinses van groot rijk. Iets zegt me dat de ouders niet werkeloos gaan toezien als ze weten dat hun kind ergens nog leeft. En wie gaat trouwens het risico willen nemen een ontvoerde prinses op te voeden? De koningin van Aranie zal waarschijnlijk een heleboel magiers inhuren, die met magisch wije het kind kunnen opsporen... en dan is alles verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimezo mei 11, 2008 1:53 pm

(pssst, Koen, ik denk dat hij het kindje bedoelt dat wij moeten dooddoen)

By Koen:
Eum, dat kindje is een prinses...

woops, mijn parate kennis is nog steeds niet wat het moet zijn oO


Laatst aangepast door Dawn op ma mei 12, 2008 10:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimema mei 12, 2008 7:58 pm

"Is het mogelijkt om het kind terug met ons mee te nemen naar de toekomst?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimedo mei 15, 2008 12:56 pm

"Bij de twaalf!" geergerd door zich zelf haalt Thenaka zijn vingers door zijn haar. "Schrap wat ik heb gezegd... Dat kind wordt een bron van kwaad wat we ook proberen, dus zal het moeten sterven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimedo mei 15, 2008 4:00 pm

Ik vrees dat de enige oplossing is ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitimevr mei 16, 2008 9:12 am

"Laat de twaalf genadig zijn..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt   [Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Ingame-gesprek] De tovenaar spreekt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Jaar des Vuur: Slag in de Wolken :: Algemeen-
Ga naar: