DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn rapport

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 10:58 am

Ik had graag willen weten wat jullie nu eigelijk van de campagne vonden, wat jullie goed, en wat jullie minder goed vonden. Zijn er dingen die jullie liever anders zouden zien volgende campagne? Sterke en zwakke punten?
Ik zou het appreciëren als jullie allemaal eventjes jullie ei hierover leggen, zodat ik rekening met jullie persoonlijke voorkeuren kan houden tijdens het voorbereiden van volgende campagne. Ow, en liever iets meer dan "T'was goed of t'was slecht".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 4:06 pm

Ik vond het een zeer leuke campagne, leuker dan de philli.

Wat ik mss wel anders wil is dat we niet altijd op de sterke npc's moeten rekenen om ons uit de shit te helpen zoals het bevechten van demonen etc. Ik kreeg soms het gevoel dat we eigenlijk maar miertjes waren tussen olifanten, wat natuurlijk ook meestal wel voor zalige situaties en sfeer zorgde. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik ook wel eens situaties wil hebben waar wij als helden de overhand hebben op een situatie. (lol, ik hoop dat't niet te warrig is)

Ik vond de complotten enz die zich afspeelde zeer leuk, frustrerend maar leuk. hehe

hmmm, ik heb nog wel wat te zeggen, maar kan er momenteel even ni opkomen, zal 't later wel doen.

Matt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 6:11 pm

Ik moet Matt bijtreden, als we eens af en toe zelf in het voordeel zouden staan, dat zou zéér leuk zijn :-)

De complotten waren zéér frustrerend, maar inderdaad ook wel leuk als je ze achteraf bekeek.

Dimi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 6:20 pm

Dat van de sterke NPC's die Deux Ex Machina spelen heeft ook Dimi me al verteld, en ik ga daar zeker proberen beterschap in te brengen.
Het Deux Ex Machina gevoel vermijden vind ik persoonlijk een van de allermoeilijkste elementen aan het spelleiden. Als je te weinig de NPC's naar voren brengt, gaat de sfeer er compleet aan, zoals in de phillie is gebeurd. Daar kwam Philleson pas na het gevecht met de mamoet aan, en de campagne was al half om zeep, omdat niemand nog respect voor hem opbracht.
Aan de andere kant heb je dan inderdaad weer het teveel naar voren brengen van een NPC, waardoor de helden zich niet langer held voelen. En uiteindelijk draait het spel rond jullie, niet rond de NPCs. Helemaal lastig wordt het dan nog wanneer de spelers zelf actief aan NPCs gaan vragen voor met hun te vechten. Dit gegeven goed krijgen is balanceren op een slap koord. Maar ik zal er zeker op letten, staat genoteerd als een werkpunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 7:33 pm

Citaat :
Helemaal lastig wordt het dan nog wanneer de spelers zelf actief aan NPCs gaan vragen voor met hun te vechten. Dit gegeven goed krijgen is balanceren op een slap koord. Maar ik zal er zeker op letten, staat genoteerd als een werkpunt.

Ja, ik moet toegeven dat ik het een paar keer heb gedaan. Maar met de reden dat ik het komende gevecht niet zag zitten wegens de getallen. 50 demon aanbidders + goblins of een draak. hehe, maar't waren zalige gevechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimedo apr 10, 2008 11:27 pm

Ja hoor, heel leuke gevechten ^^"

Hoe dan ook. Ik vind vooral de intriges geweldig! Ik vind het heel leuk om niet te weten wat er aan de hand is tot het allerlaatste moment. Een beetje van de shock genieten, mwuhaha. Geweldig leuke complotten trouwens.

Eventjes denken eh... hmmm... ow ja. Wat je in het begin vaak deed.... of in vorige campagnes die ik eventjes had meegedaan, is mensen apart nemen, en je hebt dat niet meer gedaan uiteindleijk. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel spijtig anders. Was wel een leuk detail vond ik.

Voor de rest, weet ik het eventjes niet oO

Je doet het gewoon goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitimevr apr 11, 2008 10:16 am

Ik nam geen mensen meer apart omdat er meestal niets met dat spelelement werd gedaan. Meestal verliep het zo dat mensen die ik apart nam direct wat ze hadden gehoord doorbriefden aan de rest van de spelers. Bovendien was er op het einde ook gewoon niet veel meer gelegenheid toe. Ik zal het zeker terugdoen met de nieuwe campagne, bedankt om me erop te wijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Gesponsorde inhoud





Mijn rapport Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn rapport   Mijn rapport Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn rapport
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn foto's ^^
» Naam + eigenschappen voor mijn geit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Hall of Fame :: Campagne "De draak van Windhaege" :: Algemeen-
Ga naar: