DSASpeelgroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 12:44 am

Goed, mensen, zorg ervoor dat iedereen op tijd bij mij is he!
Iedereen neemt een pak chips ofzo mee, ik zal wel voor drinken zorgen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Eyvin
graad 12
graad 12
Eyvin


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 39
Location : Hoboken
Registration date : 23-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 6:06 pm

euhm jah euhm ...


1) als ik dimi en mat een lift geef, waar pik ik jullie dan ergens op? (liefst beide op dezelfde locatie, want wil niet echt overentweer rijden)

2) waar zet ik savonds dimi en mat terug af?

3) @ femke: dat is een mogelijkheid

4) spelen van 12-20h? of van 10-18h? Ik verkies (mits de traiing) liever van 10-18h als dat goed is voor iedereen???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gizmotuningclan.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 6:12 pm

Als jij ons oppilt is dat ok voor mij, misschien is het het makelijkst om in 't Stad af te spreken, maar waar? Voor den Outpost? Om 9uur?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 7:04 pm

Lastig om te parkeren denk'k, zou het niet makkelijker zijn aan roosevelt ofzo? Gewoon advies. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 7:52 pm

Aan de roosevelt kan je al helemaal al niet parkeren, lol uit welk universum kom je Koen? Very Happy

S'avonds kan'k wel een een bus nemen ofzo ze, en dan op de trein springen naar Essen ^^.

Kan ik ik mss voorstellen om van 11u-19u te spelen? want anders moet'k om 6.30u opstaan om de trein om 7.45u te nemen om in't stad te geraken om 8.30u (trein regeling aye).
Maarja in het princiepe geen prob voor mij hoor, ben dan toch al wakker of nog wakker maar de lift naar naar Essen is moeilijker, ik sleur men vader wel zo vroeg uit zen bed om me een llift naar Essen te brengen ze, maar hij zal't mss wel aprecieeren dat het wat later is hehe.


Ps: sorry voor de Gramm & spellings foutjes aye, ben nogal hyper aan het typpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 9:28 pm

No problemo Thenaka my man :p

Afspreken aan het standbeeld van Rubbens op de groenplaats? Ik betaal de parking (onder de Groenplaats) dan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 10:19 pm

11u-19u is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog
Dawn


Aantal berichten : 866
Leeftijd : 35
Location : Schoten
Registration date : 25-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 12:26 am

Okay ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 1:24 am

dus om 10u aan het standbeeld van Rubens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
Spelleider
Koen


Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 36
Location : Schoten
Registration date : 24-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 4:47 pm

overigens, neem je dobbelstenen mee, het zou kunnen dat ik die van mij niet tot mijn beschikking heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yes-webdesign.be
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 6:32 pm

eummm, als ik niets meer te horen krijg tegen morgen vroeg om 6.30u zonder goede afspraken, neem ik de bus wel, want ben niet van plan om voor niets te zitten wachten aan de groenplaats Very Happy slechte herinneringen op die plaats ^^.

Koen, ik zal eens zien of ik men dobbeltjes nog vind, maar ik vrees er voor dat ik ze nog vind in men stal van een kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyvin
graad 12
graad 12
Eyvin


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 39
Location : Hoboken
Registration date : 23-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 8:11 pm

10u groenplaats is goed, dimi en mat, gelieve hier nog even op te bevestigen?

@ koen: heb geen idee hoelang het duurt tot bij jou thuis, maar doe men best er zo snel en veilig mogelijk te geraken. (volg de GPS :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gizmotuningclan.be
Daan
Grenswachter
Daan


Aantal berichten : 921
Leeftijd : 34
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 9:07 pm

Ken ik vertel je wel hoe je der moet geraken, ik leg die weg al tien jaar af met de auto/fiets/brommer Smile

En ja, 10 uur Groenplaats, standbeeld van Rubbens is perfect!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dsauge.actieforum.com
Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser
Matt


Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 38
Location : Ergens in t'bos.
Registration date : 21-08-07

Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 28, 2008 11:59 pm

OKidoki zal er staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF   Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen kat die het meer weet: SPREEK EEN NIEUWE DATUM AF
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zat 5 feb- Borbarad groep (nieuwe datum!)
» Nieuwe data DSA
» Zon 29 aug GEEN dsa
» Zijn er nog NPC's waar jullie meer info over willen?
» Deze zondag (14 Juli) is het GEEN DSA! GAAT NIET DOOR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: